pfffff ja ik weet het.. maar wachten duurt zolang... hihi ik ben zo ongeduldig altijd...valentijnsdag! pfffff ik denk dat we er gelijk maar een uitje van maken in de stad die dag... lekker utrecht onveilig maken.. en frustraties kwijt ik moet zeggen dat hij in aug. sept wel koorts heeft gehad! dus ik hoop dat dat de reden is... wat ik al zei, hij leeft harstikke gezond.. rookt niet, drinkt niet, eet goed. geen saunas en hete baden.. liefs mij
mmmm dat is dus onze 70%?!? ja stress... hij heeft het wel altijd heel druk op t werk.. veel stress... veel wisselingen personeel etc.. en ja.. toen waren we nog erg gefixeerd op om de dag klussen e.d. misschien toch er teveel mee bezig zijn onbewust?
Nog even afwachten dus. En probeer er inderdaad maar een leuke dag van te maken, die 14de februari. Welterusten!
ik was net een beetje aan het surfen en kwam dit tegen: http://www.fertiliteit.info/content/fer ... erzoek.asp het gaat over de uitleg van een spermaonderzoek,mischien heb je er wat aan. ik zou wel een nieuw zaadonderzoek laten doen omdat er wat naast is gegaan. succes!liefs mounia
Hoi Mounia, We hebben de uitslag op papier meegekregen en de huisarts heeft alles goed uitgelegd. En van tevoren had ik ook al her en der gesnuffeld dus dat was allemaal vrij snel duidelijk. Hij kon ons alleen niet (logisch hoor) vertellen wat de zwangerschapskansen hierbij zijn... Of het nog zin heeft om zelf te blijven proberen of dat we beter de medische molen in kunnen gaan. Hij liet dat helemaal aan ons. Heel aardig, maar een advies is ook nooit weg.
Wij konden na 3/4 dagen bellen. Vrij snel dus! Het onderzoek zelf moet al op dezelfde dag plaatsvinden. De resultaten worden naar de huisarts gestuurd. Wij kregen overigens wel een summiere uitleg van de doktersassistente (matige kwaliteit). Pas na een afspraak bij de huisarts zelf wisten we precies hoe of wat.
ow dan heb ik erover heen gelezen jiska,sorry. succes verder meid! @baby25 wij kregen de uitslag al na een dag.
wij kregen de uitslag een dag later al via de huisarts.. maar die was dus niet best.. en hij heeft gelijk een verwijsbrief gedaan naar de fertiliteitsarts..
Na veel gesteggel met m'n mannetje zijn we er dan toch uit. We wachten tot maart en vragen dan een verwijzing naar de fertiliteitspoli. We zouden eerst het zaadonderzoek nog eens doen omdat er nogal wat naast was gegaan maar toen m'n man hoorde dat dat op de poli toch overnieuw moet had 'ie zoiets van: dan doe ik het daar maar gelijk goed . En daar wordt ik ook gelijk eens goed bekeken. Voor hetzelfde geld zit er bij mij ook iets fout. Tot die tijd houden we nog een heel klein beetje hoop dat het alsnog voor de MMM raak is. Vooral m'n mannetje hoopt dat hoor... Die heeft de dokter horen zeggen dat er in ieder geval zaad IS . Ik krijg hem maar niet aan z'n verstand dat de kans wel heeeeel klein is...
okey, mijn man is een beetje bang, dat er iets mis is, dus hij heeft het nog steeds niet gedaan, even afwachten dus