Uitslag test help!!!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Roy28, Jun 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roy28

Roy28 Lid

Jun 27, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij proberen nu 4 maanden zwanger te worden na week over tijd twee test gedaan uitslag vrij vaag kunnen mensen ons met ervaring vertellen wat ze zien Gr ons :(

Attached Files:

2. Ontbijtkoekje

Ontbijtkoekje Actief lid

Aug 5, 2013
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie niet heel veel.

3. Roy28

Roy28 Lid

Jun 27, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is zeer moeilijk te fotograferen maar in het echt zie je tweede streepje op beide test zo staan zonder te moeten staren ze zijn alleen in beide gevallen zo dun

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Er lijkt een vaag streepje te staan. Ben niet bekend met deze testen..

5. Roy28

Roy28 Lid

Jun 27, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn de testen van de emte

6. 1e wondertje

1e wondertje Fanatiek lid

Jun 21, 2014
    1,195
    321
    83
    Female
    Ik zie het streepje hoor! ik heb alleen geen idee of deze testen betrouwbaar zijn, ben je echt over tijd of misschien een langere cylcus deze maand? want hij is niet echt donker als je al veel HCG zou aanmaken, wat je doet als je al een aantal weken zwanger bent.

7. Cin82

Cin82 Lid

May 12, 2014
    65
    0
    0
    Maastricht
    Ken de test niet maar zie idd een heel licht streepje rechts.

8. Roy28

Roy28 Lid

Jun 27, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt een week over tijd 6 maanden gestopt met de pil en afgelopen 4 maanden is me lichaam goed op gang ook altijd constant geweest deed de test omdat ik puistjes kreeg en ineens veel meer naar wc moest al anders gevolg twee ochtenden getest twee van dit soort test beide een blauwe meer zeer dun steepje wat zijn betrouwbare testen mischien wel fijn om ook even te weten Gr n

9. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Zie geen 2de streepje op jw test helaas.

Je zegt zelf een zeer dun streepje. Ben dan meteen bang voor een pennestreep. Deze tellen niet. Streep moet net zo dik zijn als de test streep.

Ik zou een kruidvat test doen. 2voor5. Succes!

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Volgens mij is het een foutieve test...hier moet toch een plusje in komen staan?!

11. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

Aug 18, 2012
    927
    1
    0
    Ik zou ook even een kv 2v5 test doen, hier zie ik niet zoveel op

12. Roy28

Roy28 Lid

Jun 27, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga morgen gelijk even de kV test halen dan bedankt voor de tip nee dit is niet de test met het plusje staat in de papieren 1 streepje controle streep andere als je zwanger bent beide binnen 2 min een licht blauwe pennestreep zoals hier wordt genoemd morgen maar gewoon even de kruidvat test doen een kleine moeite. Het is voor mij ook allemaal nieuw en omdat er staat niks is niet zwanger had ik zoiets wat is het dan als het een vaag dun streepje is bedankt voor alle lieve en fijne reacties tot zover al wordt er toch ook wat wijzer van :)

13. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Als het een pennenstreepje is, is de test negatief.
    Ik ben benieuwd naar je kruidvat test morgen. Wel de goedkope he, 2 voor 5 euro;):) ik duim voor jullie dat het raak is.

Share This Page