Wij proberen nu 4 maanden zwanger te worden na week over tijd twee test gedaan uitslag vrij vaag kunnen mensen ons met ervaring vertellen wat ze zien Gr ons
Het is zeer moeilijk te fotograferen maar in het echt zie je tweede streepje op beide test zo staan zonder te moeten staren ze zijn alleen in beide gevallen zo dun
Ik zie het streepje hoor! ik heb alleen geen idee of deze testen betrouwbaar zijn, ben je echt over tijd of misschien een langere cylcus deze maand? want hij is niet echt donker als je al veel HCG zou aanmaken, wat je doet als je al een aantal weken zwanger bent.
Echt een week over tijd 6 maanden gestopt met de pil en afgelopen 4 maanden is me lichaam goed op gang ook altijd constant geweest deed de test omdat ik puistjes kreeg en ineens veel meer naar wc moest al anders gevolg twee ochtenden getest twee van dit soort test beide een blauwe meer zeer dun steepje wat zijn betrouwbare testen mischien wel fijn om ook even te weten Gr n
Zie geen 2de streepje op jw test helaas. Je zegt zelf een zeer dun streepje. Ben dan meteen bang voor een pennestreep. Deze tellen niet. Streep moet net zo dik zijn als de test streep. Ik zou een kruidvat test doen. 2voor5. Succes!
Ga morgen gelijk even de kV test halen dan bedankt voor de tip nee dit is niet de test met het plusje staat in de papieren 1 streepje controle streep andere als je zwanger bent beide binnen 2 min een licht blauwe pennestreep zoals hier wordt genoemd morgen maar gewoon even de kruidvat test doen een kleine moeite. Het is voor mij ook allemaal nieuw en omdat er staat niks is niet zwanger had ik zoiets wat is het dan als het een vaag dun streepje is bedankt voor alle lieve en fijne reacties tot zover al wordt er toch ook wat wijzer van
Als het een pennenstreepje is, is de test negatief. Ik ben benieuwd naar je kruidvat test morgen. Wel de goedkope he, 2 voor 5 euro ik duim voor jullie dat het raak is.