Hallo meiden, Mijn cyclus is wat onregelmatig en ik heb totaal geen idee wanneer mijn eisprong plaats vind. Daarom wil ik eens ovulatietesten gaan proberen. Ik heb de eerste dag ná mijn laatste menstruatie een ovulatietest gedaan zodat ik kon zien hoe licht het streepje dan is tegenover wanneer ik rond mij eisprong zit. Nu heb ik natuurlijk weer iets raars. Het teststreepje op de dag na mijn menstruatie is donkerder dan het teststreepje dat ik vandaag heb. Terwijl ik volgens mijn ovulatiekalender tegen de eisprong aan zou moeten gaan. Heeft iemand hier ervaring mee?? Ik zal even een foto proberen toe te voegen.
Deze testen geven vrijwel altijd een licht streepje. De test is pas positief wanneer de streep even donker of zelfs donkerder is als de T streep.
Dus deze testen zijn niet goed dan? Geven ze ook (te) snel een donkere streep? Of geven ze gewoon altijd alleen een lichte streep? Weet jij welke ovutesten goed zijn?
Ja ze geven meestal wel een lichte streep. Ik gebruikte die van Aanbiedingen - Zwanger & Kids en de action testen... Beiden fijne testen! Bij zwanger en kids hebben ze vaak goede acties waardoor je meerdere testen ineens goedkoop kunt kopen. En die van action zijn 5 voor 2,50.