hallo dame's Ik ben sinds 7dec gestopt met de pil, dat was ook mijn laatste ongi. ik ben toen 6dg ongi geweest en na 4dg op 18dec kreeg ik ineens een bloeding, deze was eigenlijk (de hoeveelheid) als een echte menstruatie. alleen donker bloed met wat stolsels. 20dec was deze bloeding weer weg en ben nu nog aan't wachten op mijn volgende ongi. Als mijn banner klopt (maar denk het niet omdat ik niet weet hoelang mijn cyclus is) ben ik 7dg overtijd! Ik heb al 2.5week last van ongi-krampjes, maar deze zijn niet pijnlijk ofzo. had vorige week ook erg veel last van mijn tepels, die branden zo erg dat het nog zelfs in de nacht pijn deed..is nu wel al minder! is het zo dat je 14dg na je menstruatie je ei krijgt?? of is dat anders als je een langere cyclus hebt, want sommige meiden hebben een cyclus van bv 35dg?! ik heb al 4testen gedaan, de eerste was positief maar helaas was ik toen nog niet bekent met de predictor:x:x De andere waren negatief waaronder 1 van de HA! ik heb zo af en toe op de dag wel een beetje slijm, maar geen rekbaar doorzichtig slijm. het is dan eigenlijk gewoon wit/geelig ik weet dat ze zeggen dat je lichaam moet ontpillen, maar vraag me dus ook af of je dan ook helemaal geen eisprong meer krijgt als je niet ongi bent geweest! ik wordt er zo onzeker van! en lees dus ook dat sommige vrouwen echt 4maanden niet ongi worden,en de andere uiteindelijk toch een ei heeft gehad en dus zwanger is zonder eerst normaal ongi te worden! Dus het kan ook nog zijn dat ik gewoon weg een lange cyclus nu heb en mss toch moet afwachten! sorry voor alle vragen!! hopenlijk kan iemand me meer vertellen of me gewoon geruststellen!
Hoi melanie Mijn eerste ronde was ook een lange cyclus. Toen ik dacht ongi te worden had ik eigenlijk een vruchtbare periode. Veel slijm. Ik zal niet teveel testjes doen maar gewoon wachten. Zonde van het geld. Ik ben ook nog steeds aan het duppe wat mijn cyclus doet :s hou een womanlog app of iets bij en noteer wat je lichaam doet en wat voor afscheiding je hebt. Na een paar rondes weet je wel wanneer je vruchtbaar bent! Succes. Dat we snel zwanger zijn
Hooi melanie, Zit nu in ronde 3 maar weet nog goed mijn eerste maand na de pil. Dat met je tepels dat had ik ook heel erg vooral onder de douche met de straal erop. Het kan ook zijn dat je hormonen helemaal dooor de war zijn en dat je daardoor die verschijselen hebt. En de kans is ook dat je de eerste maand helemaal geen eisprong hebt omdat er niet genoeg hormoon is om je ei te laten springen dat zorgt oook meestal voor een langere cyclus. En de menstruatue die daarop volgt is ook dan nog een ontrekkingsbloeding. Maar het is niet helemaal onmogelijk om in je eerste maand zwanger te worden de kans is alleen erg klein.. Liefs bibi