Zes dagen overtijd, test negatief.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Spoiled, Aug 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Hallo dames,

Zoals jullie op de banner kunnen zien, ben ik zes dagen overtijd. Vlak voor mijn NOD en een paar dagen erna had ik een trekkerig gevoel in mijn onderbuik (zoals de vorige zwangerschap, wat helaas een mk is geworden). Ik wist het zeker: ik was zwanger!
    Vanochtend getest (niet met ochtendurine, moet namelijk vaak naar de wc) met kruidvat 2 voor 5 euro...en helemaal geen streep.

What to do?

2. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    mischien moet je toch maar proberen om je plas op te houden en morgen ochtend nog is te testen mischien heb je wel te veel geplast en is het niet geconsiteerd (hoe je dat ook maar mag schrijven haha) genoeg

3. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Ja, dat is een optie inderdaad. Ga vandaag maar weer een test kopen en morgen nogmaals proberen. Thanks.

4. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Weet er iemand of ik ook een ovulatietest kan gebruiken? Die heb ik thuis en dat hoeft niet met ochtendurine (Sensitest).

5. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    JA hoor, sommige ovu testen slaan ook positief uit als je zwanger bent! Maar dan moeten de strepen wel even duidelijk zijn (of teststreep duidelijker) ;)

Laat je het weten :)

6. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Ohh spannend, ga straks ff testen.

Ik laat het weten : )

7. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    spannend! succes!

8. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Helaas, ook bij ovutest geen twee strepen. Snap er echt niks meer van. Ga vanmiddag een zwangerschapstest kopen en dan testen met ochtenurine.

9. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Succes!

Laat je het ff weten??

Share This Page