Hallo dames Ik heb op 10 dpo een testje gedaan helaas omo wit Maar heb wel symptomen die ik andere rondes niet heb is er nog een kans dan ik nog een positieve test in handen krijg? Ik weet doormiddel van tempen en ovutestjes wanneer mijn ei is geweest zit nu 11 dpo
11 dpo is bij veel vrouwen nog vroeg om te testen. Soms test je pas positief op je NOD of zelfs nog later. En daarbij is je NOD niet altijd precies op 14 dpo, dat is bij iedere vrouw anders. Het zal moeilijk zijn, maar ik zou zeggen nog even geduld en over een paar dagen weer testen?! Succes
Daar komt bij dat symptomen helaas ook niet altijd iets zeggen. Ookal heb je symptomen die je anders niet had. Het merendeel van de vrouwen heeft helemaal geen symptomen, maar blijken uiteindelijk toch zwanger. Er zijn zelfs vrouwen die gewoon denken ongesteld te gaan worden (waaronder ik destijds), maar toch zwanger blijken. Kortom: symptomen kunnen je lelijk in de maling nemen. Ook zijn er vrouwen die voor NOD negatief testen, vervolgens niet ongesteld worden en pas na NOD positief testen. Het kan dus nog alle kanten op bij jou! Geen bloed geeft moed. Nog niet wanhopen, maar wel blijven hopen!