misschien is ze wel geschrokken dat het zo snel raak is.en dat snap ik best want bij de meeste duurt het toch wel even. en kan ze het gewoon niet geloven en daarom zaterdag nog eens testen. en dan gewoon de vk bellen.succes meid en geniet er van
sorry misschien was mijn reactie slecht geformuleerd. 1>> had niet verwacht dat het zo snel zou gaan deze keer (heb een zoontje van 3) 2>> heb een stollingsprobleem met mijn bloed en als ik niet voor de 6 wk begin met medicijnen gaat waarschijnlijk het embryo dood door geen hartslag (heb dit al 2x meegemaakt) daarom zei ik kijken wat we dan doen, want de vorige keer was ik onder begeleiding bij gyn. en nu moet ik hetzelf melden.
Wat naar meid Je kan zeker niet de medicatie steeds slikken nu je met de pil gestopt bent? Want je wil wel proberen zwanger te worden toch? Hoop dat alles goed is. De test ziet er positief uit.
nee medicatie doorslikken mag niet, want dit middel wordt normaal gesproken gebruikt voor mensen die een hersenbloeding hebben gehad of vergrote kans hebben. dus als ik dat zou slikken als ik niet al dat extra bloed aanmaak/heb dan is de kans groot dat door mijn te dunne bloed iets verkeerd gaat
Wat lastig en onzeker allemaal zeg. Ik zal het snel melden dan aan de gyn. Beter vandaag als morgen dan nog toch? Hoop dat alles goed gaat.
Oké was inderdaad een rare redenatie dan,van jou en mij En wat gaat nu gebeuren dan? Had je dat bij je zoon ook? En al eerder aangegeven dat jullie voor een 2de willen gaan? Succes ermee
Na 2 miskramen en beide gecurrateerd te zijn heb ik om onderzoek gevraagd na lang aandringen werd chromosoom en bloed uitgebreid onderzocht. en op moment van uitslag was ik zwanger van mijn zoontje ong 6 wk en toen direct met medicijnen begonnen en dat is goed gekomen
Jeetje meis, veel sterkte en geluk toegewenst voor je dat je een mooie zwangerschap mag hebben! knuf x
bedankt voor al jullie lieve berichten, ook prive. ik heb de huisarts gebeld en die was mijn dossier kwijt dus hij zou wel een briefje sturen naar het ziekenhuis voor afspraak. krijg ik gisteren telefoon van ziekenhuis om over 6 wk een afspraak in te plannen, dus toen heb ik mijn situatie uitgelegt en daar was door de huisarts niets van gemeld en de gyn waar ik bij kom is vrijdag pas weer aanwezig en hij was volgens de secretaresse de enige die mijn dossier kon inzien. moest maandag dus maar weer bellen. en vrijdag ben ik 6 wk, en had ik dus al met de medicijnen moeten beginnen, dus zie het somber in.