Ik ben ook wachtende op mijn uitslag....wel vervelend dat het zo lang duurt hoor! Ben ook heel zenuwachtig, omdat mijn menstruatie heel wisselend is en de laatste tijd last heb van tussentijdse bloedingen
Die schimmelinfectie zou dat idd kunnen beinvloeden. Daarom moeten ze ook veel weten. Afwachten is ook alles wat je kan doen meis , als je weer meer weet hou me op de hoogte. Mijn uitstrijkje ging goed merkte er weinig van . Uitslag over twee week per brief als het te lang duurde mocht ik bellen , als ik wel de brief had en ik snapte niet hoe en wat moest ik bellen. Uitslag hebben we in elk geval voor mijn man jarig is dus we gaan voor dubbel gebak .
Mij viel het ook 100% mee, ik voelde er niks van en na de hand ook niet. Heb er wel heel erg tegen op gezien zeg en was ook blij toen ik het achter de rug had!
Hier ook een pap3 A uitslag gehad.. De gyn heeft vervolgens de plekken met afweikende cellen verwijderd en nu is het gewoon weer pap1
Nog geen uitslag , vrijdag gebeld bleek dat ze vakantie hadden , kreeg geen assistent. Maandag maar bellen nog even geduld. Geen bericht goed bericht denken we dan maar .
Jessy@ Had geen zenuwen maar nu ik het eigenlijk al had moeten weten , kruipt het een beetje . Maar heb gelukkig veel andere dingen aan het hooft om er niet aan te denken. Leuke dingen wel te verstaan . Hoe gaat het met jouw?
@Marnat, kan me voorstellen dat je er een beetje de zenuwen van krijgt hoor. Probeer je idd op die leuke dingen te concentreren. Met mij gaat het wel goed, heel af en toe bekruipt me nog een naar gevoel, vooral wanneer ik wat last van mijn buik heb maar probeer dat dan zsm van me af te zetten. Veel meer dan afwachten kan ik toch niet doen, en wat mij gerust gesteld heeft is het feit dat pap3 A nog best regelmatig voorkomt maar in de meeste gevallen ook spontaan verdwijnt. Dus afwachten dan maar. Gelukkig ben ik ook redelijk druk, en straks met mijn nieuwe baan zal ik ook niet veel tijd hebben om er echt bij stil te staan. En mocht het nou tegen die tijd nog niet zijn verdwenen dan troost mij de gedachte dat we er iig op tijd bij zijn! Jij nog heeel veel succes!
Jessy@ Goede instelling van je hou dat zo afwachten is ook het enige wat we kunnen doen. En idd het kan de goede kant nog op voor je laten we daar dan maar op hopen . Wat fijn dat je een nieuwe baan hebt succes wanneer begin je ? Als de baan bevalt dan valt de rest van zelf in het niets en geniet je veel meer van andere dingen . Zins ik nu al weer bijna twee jaar aan het werk ben , merken wij ook dat we het fijner hebben en ons ook lekkerder in ons vel voelen. Op moe zijn af en toe dan maar dat hoort er bij he! Financieel , en ons huisje word mooi alles gaat gewoon veel beter dan voel je je zelf ook gauw beter . Meis we eten samen gewoon een lekker gebakje als we goed nieuws hebben met borrel ok . Fijne zondag knuffel .
Leuk he om te zien hoe alles mooier wordt wanneer je zelf ook lekker in je vel zit. Fijn voor jullie! Ik begin over 2 weken aan mijn nieuwe baan en moet bekennen dat ik er echt zin in begin te krijgen! Eindelijk ook wat financiële ruimte hier straks, en het gevoel lekker bezig te zijn. Maar laat het gebakje en de borrel maar komen hoor..ik ga er voor Fijne dag vandaag!
Ik heb de uitslag! Er zijn geen afwijkende cellen aangetroffen en daarom geen aanleiding om verder onderzoek te doen. Over 5 jaar mag ik weer Pfieuw! Echt een pak van m'n hart! Stom dat ik er zo lang tegen aan gehikt heb!
Bij mij zeiden ze dat je binnen uiterlijk 6 weken uitslag moet hebben...anders is er wat mis gegaan. Ik heb de uitslag per brief ontvangen!
Gefeliciteerd , dubbel Misschien ook een aanmoediging voor andere meiden als die positieve verhalen lezen
Laten we hopen dat er meer positieve berichten komen. En meiden er makkelijker in gaan stappen om hem te laten doen. Manlief is bijna jarig ik geef het door