21 december 2012 de grootste onzin of waar? hoe denk jij erover?? en waar ben jij de 21e? sorry ik vind het het best wel beangstigend als ik eraan denk
onzin met een beetje waarheid , ik geloof wel dat de wereld beetje bij beetje kapot gaat maar niet dat hij zomaar vergaat , ik ben gewoon mijn eigen ding aan het doen en waar weet ik nu niet maar ik sta der niet teveel bij stil het komt zoals het komt ,
gewoon thuis denk ik Tja mijn buurvrouw zei dat ze in een boek over je maja's had gelezen dat de wereld niet vergaat maar zichzelf vernieuwd en dat er dan een andere tijd begint maar geen vergaan van de wereld oid. En al zou dat wel zo wezen dan nog kun je het niet tegenhouden dus ik besteed er niet teveel aandacht aan.
De wereld zou vernieuwen idd, ze hebben niet gezegd dat de wereld vergaat Daar komt bij dat de telling van de kalender niet goed door "ons" is gedaan en er nog heel wat jaartjes op de kalender zitten dan de oorspronkelijk 21-12
mijn man moet om 9 uur smorgens die dag naar het zh om zijn eigen te steriliseren we zien wel ga er niet over nadenken hoor
Onzin... even kerstinkopen doen denk ik die dag. en nog wat verjaardagskado's halen.. allemaal verjaardagen in die week en misschien nog laatste babyspullen aanschaffen, van die kleine dingetjes..
Ik had inderdaad ook gehoord dat er een nieuwe kalender of een nieuw stuk ervan was gevonden, zie dat er hier ook al een link geplaatst is.. Maarreh, toen de Maya's die kalender maakten, kenden we het schrikkeljaar nog niet. Dus inmiddels zijn we volgens die kalender al een stuk verder dan 21 december..
Moest echt smakelijk lachen om dit stukje. Wonder boven wonder hebben we heel toevallig in 2012 een volkomen intact gelaten kamer gevonden waar gewoon berekeningen op de muur staan die bevestigen dat we dit jaar niet eraan gaan .. Das mooi, kunnen we weer een paar duizend jaar rustig adem halen. Geen paniek van angstige Amerikanen in december straks, niemand gaat in een schuilkelder zitten en ze kunnen gewoon rustig hun geld uitgeven aan Kerstinkopen.
Nee joh, dat hebben ze al veel eerder gevonden, maar nu pas verteld. Ze vonden het veel te leuk om iedereen die erin geloofd lekker te laten zweten. Eens kijken wat al die goedgelovigen zieltjes voor gekke fratsen uit gaan halen. Ook nog leuk om een programma over te maken zoals Doomsday preppers.