Bloedprikken op cyclusdag 3

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daphne81, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne81

Daphne81 Lid

8 jan 2006
    99
    0
    0
    Hallo allemaal,

Mijn man en ik zitten sinds afgelopen woensdag in de mm. We zijn inmiddels 3 jaar bezig. Nu moet ik op cyclusdag 3 bloed gaan prikken. Probleem: ik ben vandaag ongesteld geworden. Wanneer moet ik nu bloed gaan prikken? Maandag is het namelijk 2e Pinksterdag, dus kan ik ook nergens terecht...
    Zelf denk ik dat het het beste is als ik een cyclus oversla en het de volgende keer probeer, dat zou dan ergens begin/half juli zijn, afhankelijk van hoe lang de cyclus nu duurt.
    Voorlopig gaan ze toch niet beginnen met behandelen, omdat ik eerst 20kg af moet vallen...
    Iemand advies?
    Alvast bedankt!

2. Laika30

Laika30 Lid

2 apr 2010
    35
    0
    0
    Hallo Daphne,

Ik heb ook een paar keer op mijn 3de cyclusdag moeten prikken, als het zo was en dat viel verkeerd of in een weekend. Dan ging ik vrijdags prikken of maandags prikken.

Zou als ik jou was gewoon even contact opnemen de het zh om te vragen wat je nu het beste kunt doen.

Succes met alles.

Groeten,

Alien

3. Daphne81

Daphne81 Lid

8 jan 2006
    99
    0
    0
    Het probleem is dan alleen wel, dat het tussen 11 en 12 spreekuur is en ik dan het zh kan bellen, terwijl het bloedprikken maar van 8 tot 9 is. Er zijn wel posten waar het de hele dag kan, maar dat is een heel end rijden...

4. paultje80

paultje80 Lid

21 jan 2009
    92
    0
    0
    Bij mij in het ziekenhuis kon ik op zondag komen bloedprikken. Dus misschien zijn ze op pinkstermaandag bij jou ook wel open. Maar als je bij een post in de buurt wil, zal dit wrs niet kunnen. Ik zou de fertiliteitsarts even bellen, om te overleggen denk ik.
    Succes!
    groetjes Paultje

5. Daphne81

Daphne81 Lid

8 jan 2006
    99
    0
    0
    Op jullie advies toch even de fertiliteitsverpleegkundige gebeld. Ik mocht vandaag nog bloedprikken, dus dat heb ik net laten doen. Ben heel benieuwd naar de uitslag!

Topic kan wat mij betreft gesloten worden.

Deel Deze Pagina