Ik vind het leuk hoor, constant bevestiging van het prachtige leven dat in me groeit - maareh is dat wel normaal? Soms denk ik weleens, als het maar niet uit onvrede is.. Eerst (wk20-26) was het ook veel, maar alleen zodra ik achterover ging zitten of echt liggen. Sinds een paar dagen lijkt het wel contant, ook als ik loop, sta, rechtop zit. En wild joh mn buik beweegt aan all kanten
ja, dat is normaal mijn oudste schopte altijd zo hard, dat ik soms dubbelgeklapt in de winkel stond wilde dat deze eens wat beweeglijker werd
mijn dochter was ook heel druk in de buik... ik weet nog dat ik dacht.. ow jee.. wat wordt dat als ze geboren is... maar het is altijd een hele rustige baby geweest en nu een heel rustig kindje
Mijn VK zei de vorige keer dat een te druk kindje niet bestaat, maar te rustig wel. Gewoon van genieten dus!
Lekker toch! Mijn dochter was ook zo'n druktemaker en toch een heerlijk rustige baby. Deze beeb was tussen 20 en 30 weken ook erg druk maar werd daarna rustiger.
Bij mijn eerste zwangerschap beweegde zij af en toe eens maar nooit echt heel druk geweest. En mijn dochter was een huilbaby wel 8 maanden lang. Ben nu voor de 2e x zwanger en deze is echt een drukte maker. Voel hem contenu dag en nacht soms doet het gewoon echt pijn en word ik er missenlijk van. Hopenlijk word dit een zoet kindje
hier ook hoor. alyssa was ook superdruk in mn buik en kon ook heel vinnig zijn als ze de hik had. toen ze geboren was herkenden we dat van de hik nog heel erg, verder was ze ook heel beweegelijk (nog steeds). deze is ook erg druk, maar op een andere manier. wel superveel bewegen maar minder gemeen/vinnig. ben benieuwd hoe de kleine is na de geboorte. liefs doris
Hier een heeele drukke toen ie nog in de buik zat en minstens net zo druk nu ie eruit is . Idd vaak heel fijn en leuk, maar soms.... , dan denk je "sssjjj, gewoon even rustig...." maarre, ik heb er 1 op duracellbatterijen volgens mij, haha