Sterkte! Helaas herken ik waar je nu doorheen gaat. Dat machteloze gevoel, vreselijk. Ik duim voor goed nieuws
Ze hebben net gebeld en het is in ieder geval geen kanker! Waarschijnlijk werkt zijn hart niet zo goed en daar gaat ie nu voor behandeld worden! Ga er vanmiddag naartoe voor een gesprek met de arts...
Wat een opluchting dat het geen kanker is en hopelijk si zijn hart niks ernstigs en kan hij nog jaren mee.
Zijn nieren werken heel matig daardoor is er allemaal vocht opgehoopt bij zijn longen, door die niet goede nierfunctie kunnen ze nu niet doen wat eigenlijk nodig is om zijn benauwdheid snel af te laten nemen maar ze beginnen vanavond met het eerste infuus! Dat is ook waarom zijn hart niet voldoende pompt helaas. We hopen er maar het beste van! Dank jullie wel allemaal, dit lucht echt op!
Gelukkig meis is het geen kanker . Hoop dat zijn benauwdheid en hart ook gauw weer beter functioneert . Knuffel
Ik ben niet medisch onderlegt en kan dus niet zeggen of dit klopt, maar dit lijkt erg op wat mijn vader ook had. Hij heeft een drain gekregen ergens bij/in zijn hart, waarmee ze uiteindelijk 1 liter overtollig vocht hebben weggehaald. Het duurde een paar dagen voor alles weg was, maar daarna is hij behoorlijk opgeknapt en voelde hij zich een stuk beter!