Creatieve inspiratie nodig voor tekst uitnodiging

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 12 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo
    We hebben op het moment de uitnodigingen voor onze bruiloft klaar liggen,maar nu willen we de peet oom van mijn vriend vragen om onze fotograaf te worden ( hij kan erg goed met een camera over weg )
    Maar nu zoeken we dus een leuke tekst om op een kaartje te zetten,zodat we deze bij de andere uitnodiging kunnen voegen.

Hiermee willen we hem dus vragen om onze fotograaf te worden,en ook gelijk aangeven dat hij dan natuurlijk van harte welkom is om te blijven eten en daarna nog wat te drinken.

Iemand ideeen?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :rolleyes: Niemand?

3. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

gaat ff mijn brein pijnigen...

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Super, dank je wel.
    Hoeft allemaal niet te zoetsappig hoor, wij zijn vrij " simpel " en onze uitnodiging is ook lekker kort en krachtig.

5. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    heben jullie de teksten in rijm?
    en hoe heet hij?

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee wij hebben heel kort en krachtig dit:

Voorkant:

Wij gaan trouwen !
    " onze namen "
    " datum "
    " tijd "
    " plaats "

Binnenkant:

Na het gemeentehuis is er taart !

" Tijd "
    " Plaats "
    " Kaodotip "
    " Ons telefoonnummer "

En wie is hij? mijn verloofde of de oom? De oom heet Tino.

7. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Zou eerst maar eens polsen of de peet oom het leuk zou vinden om te doen. Heeft hij ervaring met het fotograferen van bruiloften?

Ik ben zelf ook fotograaf (al werk ik niet voor particulieren en dus ook geen bruiloften) en word vaak door vrienden en kennissen gevraagd of ik hun dag wil vastleggen. Net na mijn studie heb ik dat twee keer gedaan en ik vond het vreselijk! Echt heel erg! Normaal werk ik voor tijdschriften en bedrijven, hele reclame campagnes hangen af van wat ik zie en ik vind het heerlijk. Maar een bruiloft en dan helemaal van een bekende pff daar heb ik slapeloze nachten van.

Het kan zijn dat de peetoom het geweldig vind, maar ik zou me eerlijk gezegd met de vraag op een kaartje een beetje voor het blok gezet voelen. Is dan zo lastig om te zeggen dat je het niet wilt doen.

Ik nodig het aanstaande bruidspaar altijd uit in onze studio en maak een mooie serie foto's. De mooiste laat ik groot afdrukken en die krijgen ze op de huwelijksdag met een groot passepartout eromheen waar alle genodigden hun beste wensen op kwijt kunnen. Verder wil ik ook genieten van de dag :D

Succes

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik zou het hem persoonlijk vragen.
    Dat doe je toch ook met een getuige, cameraman/vrouw, ceremoniemeester?

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wilden het ook niet via de post doen hoor,maar persoonlijk het kaartje gaan brengen.
    Hij vind fotograveren erg leuk, op verjaardagen, feestjes en uitjes loopt hij de hele dag met de camera rond.

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dan kun je het net zo goed meteen vragen. Bruiloften zijn moeilijk schijnbaar.
    Daarnaast is het lastig om én daggast te zijn én fotograaf.

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Houdt hij van wijn of bier? Dan laat je de uitnodiging gewoon voor wat hij is en geef je bv een fles wijn met daarop een zelfgemaakt etiket en daar schrijf je bv op: Voor jou een flesje wijn maar zou je op 12-09-2008 onze fotograaf willen zijn?
    Zoiets ofzo, dat hebben wij ook gedaan met de mannelijke getuigen en dat viel letterlijk goed in de smaak :D

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Snoopy, is idd leuk, maar weet niet of hij drinkt. heb het hem eigenlijk nooit zien doen. kan het eens navragen.

13. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik zou het ook gewoon persoonlijk vragen. Via een kaartje hoe dan ook zou ik zelf nooit doen.

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zou het ook echt persoonlijk gaan vragen

Deel Deze Pagina