pfffttt, wat mooi om jullie ervaringen te lezen! Ik zit hier gewoon te sniffen.... Ik hoop dat dat hormonen zijn (dat ik dus zwanger ben ). Hier heb ik de test alleen gedaan. Ik had mezelf beloofd dat als mijn temp weer omhoog zou zijn die ochtend, dat ik een testje mocht doen (temp leek te dalen in een lijn). en ja hoor, ik werd al om 5 uur wakker en mijn temp was weer omhoog. dus ik testen..... POSTIEF! Dus ik ren terug naar de slaapkamer en roep IK BEN ZWANGER!!! Maar nog even wachten tot de aflees tijd voorbij is, dan weet ik het zeker.... alsof die streep weer zou verdwijnen... haha. Mijn man sliepnog heerlijk en werd dus om 5 uur wakker geroepen en was helemaal verdwaasd.... maar wel blij. maar ja, mannen zijn nuchter hè?
Altijd alleen. Wel als mijn man ook thuis was. Bij de eerste reageerde hij heel geschokt en verbaasd en waren we totaal overdonderd. En bij de tweede heel nuchter terwijl ik door de kamer aan het stuiteren was en heel hard riep: ik ben zwanger! Hij heeft me echt uitgelachen.