Hallo allemaal! Afgelopen dinsdag heb ik mijn eerste echo gehad. Ik was precies 9 weken zwanger. Het was erg indrukwekkend. Het werd met een beamer op de een groot scherm geprojecteerd. Erg mooi om te zien. De armpjes een beentjes bewogen lekker en het hardje klopte goed! We zijn erg blij! Zal proberen een foto in mn album te plaatsen. Groetjes van een blije mama
Gefeliciteerd, wat een mooi klein minimensje! snap dat je apetrots bent! Hele mooie eerste foto van jullie kleine
Misschien een stomme vraag maar doen ze met 9 weken een 'binnen' echo of gewoon een normale echo van je buik? als je begrijpt wat ik bedoel. ?
ik krijg volgende week woensdag een uitwendige echo moet alleen een volle blaas hebben. Dan ben ik 8 weken zwanger ongeveer.
hoi Sablovesgeof Bij mij hebben ze een uitwendige echo gedaan. Ze kon alles goes zien, dus inwendig was niet nodig. Ze gaf wel van te voren aan, mocht het niet goed te zien zijn, dan zou ze een inwendige doen. Groetjes!
Wel vroeg dan zo een echo al. Ik mag alleen miss hartje horen de 28ste, 1ste keer VK en 9 weken zwanger...