Hoi, pffff ik maak me zo druk he..... Ik ben nu 7 wkn zwanger....volgende week dinsdag moet ik naar de VK voor een intake...en pas 28 dec moet ik voor de ECHO...jemig wat duurt dat lang ....en nu heb ik vorige week dinsdag ook nog bruin bloedverlies gehad en dat is zo goed als nu weg maar toch maak ik me zoveel zorgen, dat het niet goed is..... Wie kan mij helpen? Zouden jullie bellen of de echo eerder kan? Liefs van een onzekere Diddl
hoi hoi in verband het met het bloedverlies zou je in aanmerking kunnen komen om eerder een echo te laten maken ik zou gewoon je verloskundige even bellen en vragen zeg dat je je zorgen maakt groetjes nathalie
Ik heb na mijn bloedverlies ook zo'n zorgen gemaakt en gevraagd of ik eerder mocht komen, dit kon met 8 weken. Ik zou bellen en het vragen.
Hoi Irene, En jij had ook bruin bloedverlies? en wanneer hield dat op bij jou? Ik heb gebeld...en nu mag ik aanstaande vrijdag al.....dat vind ik echt heel fijn, dan weet ik hopelijk meer..... Had jij ook al een kloppend hartje?
zolang het geen helderrood bloed is hoef je je niet druk te maken. waarschijnlijk is het oud bloed van het innestelen geweest
ik zou niet voor de 8 weken willen komen,want dan zie je nog maar weinig.maar ik kan nu pas 8 januari bij de vk terecht voor een echo.en omdat er geen gegronde redenen zijn voor ongerustheid kon het niet eerder.maar ik wil t gewoon even zien.het vruchtje zien en het hartje zien kloppen.daarom heb ik een afspraak gemaakt bij een echobureau.voor 40 euro mogen we 10 minuten gluren en krijgen we 2 fotootjes.ik ben dan 8,5 wk en bij mn zoon zagen we alleen een vage vlek met een hartje.maar als ik dat nu weer zie ben ik allang blij.
Hoi ik ben zaterdag 8 weken dus en ik dit was mijn eerste mogelijkheid....dus ik ben wel blij dat ik mag komen..... En nu maar duimen....
Ik mag ook met acht weken, en hoop dan wel wat te zien! In ieder geval een kloppend hartje, maar ik dacht eigenlijk: 'als er een hartje te zien is, moet er nog wel meer te zien zijn'. Te simpel gedacht misschien?
Pfff ik heb precies hetzelfde... Ik mag pas 17 januari langskomen voor de echo... Zwaar frustrerend !