Ik ben vandaag gebeld voor de uitslag van de vlokkentest en deze was niet goed. Mijn babytje heeft een hele ernstige stofwisselingsziekte waarbij het bijna geen kans heeft om te overleven. Ik ben er kapot van. Ik weet niet wat ik moet denken. het voelde zoo goed. bahar
meid wat erg voor je dat is niet het nieuws waar je op zit te wachten ik hoop dat jullie door de zware tijd heen komen en ik denk aan je
Meis wat ontzettend vreselijk voor jullie! Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe! Ik denk aan jullie! Knuffel.... -x-
Vreselijk triest ik heb er niet de juiste woorden voor. Heel veel kracht en sterkte gewenst. Liefs Mirre
lieve Bahar, Ik wist helemaal niet dat je een vlokkentest moest ondergaan! Wat vreselijk dat de uitslag niet goed is! Heel erg veel sterkte met dit vreselijke nieuws. xx
Sterkte! kvind het heel erg voor je.... waarom moest je een vlokkentest? ivm leeftijd? lfs cherryblossom
Bedankt allemaal, Ik had maandag 15 okt. mijn vlokkentest en donderdag 18 oktober heb ik de uitslag gekregen, uitslag was dus niet goed. Ik mocht vrijdag 19 okt. komen voor een gesprek. Ik heb toen ook een echo gehad maar het hartje klopte niet meer. het was gestopt met 12 weken en 2 dagen dat is 1 dag na mijn vlokkentest. Woensdag moet ik voor een curretage en de foetus wordt onderzocht, om te kijken of het hartje niet meer klopt door de vlokkentest (miskraam na vlokkentest) of door de stofwisselingsziekte. Ik heb geen bloedingen, maar wel gelijk na de vlokkentest veel pijn gehad en nog steeds. Ik voel me zoo eenzaam, verdrietig, boos, ellendig, klein en nog veel meer. strax heb ik me babytje niet meer bahar
meis ik wens je heel veel sterkte en als je een luisterend oor nodig heb mag je me pben dikke knuf voor jou