Lieve Bahar, Wat vreselijk verdrietig dat jullie dit mee moeten maken. Ik kan me er bijna geen voorstelling van maken hoe verdrietig je moet zijn als je kindje niet meer leeft! Heel erg veel sterkte, x
Jeetje meid, wat gaan jullie door een hel. Ik hoop dat jullie de kracht hebben om deze vreselijke gebeurtenis te verwerken. Heel veel sterkte in elk geval. Liefs Mariska
Lieve Bahar, Wat afschuwelijk verdrietig voor jullie! Volgens mij vergaat je wereld op zo'n moment. Vooral je laatste zin gaat door merg en been. Ik denk aan jullie en wil jullie heel veel sterkte toewensen en deze verschrikkelijke tijd. Veel liefs, Marla
Ik heb mijn curretage gehad. Ik heb nog heel veel pijn in me buik. Gisteren een hele dag soort naweeën gehad. Ik heb er helemaal niet van kunnen slapen. En ik ben niet meer zwanger, maar voel me nog steeds zwanger, pijn in mijn borsten ik kan nog steeds geen koffie drinken. het is heel raar. En wat ik verschrikkelijk vond is dat de dokter met een envelop naast me bed stond en zei dat het gelijk werd opgestuurd voor onderzoek. Mijn baby zat in die envelop. ik schijf dit nu met rollende tranen over me wangen. Ik wilde het zien. ik kan niet meer verder schrijven. bahar
Bahar,in 1 woord,verschrikkelijk! Meid ik wens je alle sterkte en kracht toe! Ik voel met je mee.. liefs Dais.. -x-
Bahar wat verschrikkelijk Helaas ben ik nog steeds niet zwanger geraakt. Maar ik kan me de pijn heel goed voorstellen. Ik wens je alle kracht met het verlies van je prachtige beebje
Oh Bahar mijn hart breekt voor jou! Wat kunnen die artsen dan ook klinisch zijn zeg getver! Ik wens je veel kracht en sterkte toe.
Bahar, woorden schieten te kort. Heel veel sterkte gewenst om dit allemaal te verwerken en het een plekje te geven.