hoi allemaal. ik vroeg me hoe gaat dat met zo,n 20 weken echo? vertellen ze wat ze doen en bekijken en hoor je dan terwijl ze dat doen de uitslag? of vertellen ze dat pas op het laatst? en als het kindje nu heel erg beweegd? kunnen ze dan wel metingen doen? gr Jose
bij mij vertelde ze meteen wat ze zag en of het er goed uitzag, als je kindje veel beweegd kunnen ze wel metingen doen, is bij mij ook gelukt, ze zetten dat het beeld stil en gaan dan meten en als dat niet het beste beeld is doen ze het gelijk overnieuw, ze ging bij mij langs elk lichaamsdeel en orgaan van mijn kindje en vertelde precies wat het was en of het goed werkte
Bij mij hebben ze alles verteld. De mond van de echoscopist stond niet stil. Hij heeft alles uitglegd wat wat is en wat het word.
ze vertelde bij mij alles gelijk,en als kindje veel beweegt dan leggen ze het beeld idd even stil en meten dan met het lipje had ze even moeite,is wel 10min bezig geweest om het lipje goed in beeld te krijgen,maar ze bleef doorgaan tot ze toegaf
Onze beeb bewoog ook heel veel en ze konden dus niet alles goed in beeld krijgen. Wij moesten dus een week later terugkomen voor nog een echo! Alles bleek goed te zijn! En 2x ons beebje gezien!
Hier precies hetzelfde! Het duurde alles bij elkaar denk ik een half uur, dus we konden lekker lang van onze baby genieten!