slecht werkende moederkoek

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Stephanie20, Jun 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Afgelopen vrijdag moest ik op controle bij de gyn. Al vlug bemerkte ze dat mijn buik niet bepaald zeer groot was, ze wilde ook weten hoe de baby erbij lag dus werd er een echo genomen. Op de echo werd al vlug duidelijk dat ons kindje niet bepaald groot is, gelukkig is alles in orde met het gewicht. Op een bepaald moment was mijn gyn de navelstreng aan het controleren, blijkbaar kan je via de echo een bepaalde meting doen om te controleren of er genoeg bloed erdoor loopt. Daar werd al snel duidelijk dat ons kindje het moeilijk had en veel moeite moet doen om voeding eruit te krijgen. Ook bemerkte ze dat er steeds een te lange pauze ertussen zat. Nu donderdag moet ik terug op controle omdat ze het toch goed wil opvolgen. Zijn er nog mensen die dit al meegemaakt hebben en hoe is het uiteindelijk afgelopen. Ik bekijk het toch maar een beetje somber, ze vertelde mij dat wanneer de baby het niet meer goed deed in mijn buik ik ingeleid zou worden met 37-38 weken. Op zich heb ik daar geen probleem mee maar ik zou natuurlijk veel liever gewoon de natuur zijn gang laten gaan.

Liefs Stephanie

2. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Mijn placenta functioneerde ook niet goed en de dopplertesten (die metingen waar je het over hebt) waren steeds niet helemaal netjes.
    Mijn meisje is te klein geboren na een ingeleide bevalling en de placenta was toen volledig verkalkt.

Hoe ver ben je nu?

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Tesske: ik ben nu 31 weken, morgen moet ik terug naar mijn gyn, ik ben benieuwd wat de test gaan uitwijzen. Hoe groot en hoe zwaar was jullie meisje toen ze geboren werd?

Liefs Stephanie

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Succes vandaag bij de gyn!
    ik hoop dat het toch allemaal wat positiever er uit ziet vandaag!
    Ik kom straks noge ven kijken hoe het is gegaan!
    Hoe laat moet je er zijn?

5. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Wij zijn deze voormiddag geweest! Alles zag er goed uit, of toch beter dan vorige week. We weten ondertussen dat onze baby niet groot zal zijn en het wordt geschat op zo'n 3kg. Zolang de baby het goed blijft doen zullen ze de bevalling afwachten en anders...dan zien we dat wel. We waren alvast heel blij te horen dat de baby bijgekomen was, oké de baby zit wel wat onder het gemiddelde maar dat nemen we er maar bij.

Liefs stephanie

6. misstiana

misstiana Fanatiek lid

Mar 13, 2008
    1,565
    0
    0
    Fijn, dat het beter was gegaan.

Share This Page