geslcht niet laten zien op de echo, wat is het geworden?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Itsmemarrie, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

geslacht niet laten zien op de echo, wat is het geworden

1. Meisje

2. Jongen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zoooo nieuwsgierig wat we gaan krijgen, nu hadden we vandaag de 20 weken echo en ukkepuk zat met de beentjes stijf tegen elkaar, wie had dat ook en wat is het uiteindelijk geworden?
    We hopen dat de kleine met de pret echo over een paar weken beter meewerkt!

2. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Ow dat is dus nog spannend! Bij sommige pretecho-bureau's mag je nog een keer terug komen als ze het niet kunnen zien, dus wie weet dat je dat nog zou kunnen vragen, mocht de kleine het weer niet laten zien! ;)

3. meissie1982

meissie1982 Actief lid

6 mrt 2012
    249
    0
    16
    Ik ben benieuwd. Bij mij had ik met 10 wkn een echo en werkte het kleintje niet heel erg mee. Mochten we met 12 weken terugkomen, maar was het weer hetzelfde verhaal. Ze konden niet echt een mooie foto maken.

Gisteren het hartje voor het eerst luisteren... had ze m een paar seconde te pakken en zwom de kleine weer weg. Ik moet nu een afspraak maken voor de 20 weken echo maar zie de bui wel hangen wat betreft geslachtsbepaling ;)

4. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hier met 16 weken geslachtsbepaling en mevrouw was het er niet mee eens! Met 18 weken terug toen heb ik veel gedronken en nét voor ik aan de beurt was geplast en toen was ze lekker aan het zwemmen dus konden ze het mooi zien! Nu met 20 weken weer bevestigd!!

5. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoorde ook al dat chocola eten van te voren helpt omdat ze dan beweeglijker zijn! ben zo benieuwd wat het is!

6. Dochterlief liet niet tussen haar benen kijken hier haha.. tot 5 maal toe..

Deel Deze Pagina