Mijn zoontje gaat nu sinds een week of 3 rond 19.00/19.30 uur naar bed. Dit gebeurde van de ene op de andere dag, daarvoor kreeg hij nog een fles om 22 uur. Maar sinds hij rond 19.00/19.30 uur naar bed gaat, wordt hij 2 a 3 keer huilend wakker ('s avonds) en als ik dan weer de projector aanzet, hem opnieuw instop en een kusje geeft valt hij weer in slaap... Is dit normaal? Komt dit vaker voor? Mijn idee zelf zegt dat het komt door zijn doorkomend tandje (zijn eerste) en ook door de jeuk van zijn eczeem? Maar het frapante is gewoon dat het iedere avond opnieuw gebeurd en als hij overdag een dutje doet, dit niet zo is....
misschien mist hij gewoon nog een flesje? Je kunt proberen om hem wel gewoon om 19.00 uur in bed te leggen, en dan als hij wakker wordt rond een uur of 21.00 of 22.00 uur nog een flesje te geven?
misschien moet hij er ook aan wennen.. het is weer nieuw... mijn zoontje gaat ook om 19.00 uur naar bed en vaak kunnen we de klok erop gelijk zetten dat hij een kreet doet.... maar ja als hij weer in slaap valt wat is is het probleem dan.. toch het is erger als hij niet meer wilt slapen...
De fles wilt hij niet meer, die weigert hij pertinent! Wilt alleen nog maar van een lepeltje eten of water uit de tuitbeker/open beker. Hij slaapt daarna de nacht gewoon door tot 6/half7
Daar heb je absoluut gelijk in! Maar ik vroeg me gewoon af of dit normaal is? Ben dat namelijk niet gewend... Voorheen maakte ik hem wakker voor de fles van 22 uur, maar sinds hij de fles niet meer wilt drinken en dus pap krijgt, gaat hij rond 19 uur naar bed en maak ik hem dus om 22 uur niet meer wakker... En ik ben uiteraard blij dat hij naar effe te huilen weer in slaap valt