uitslag, wat is dit?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by belize, Feb 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EternalSunshine

Oct 4, 2009
    67
    0
    0
    op het kdv waar ik werk mogen kindjes met waterpokken wel gewoon komen hoor. maar dat is overal verschillend denk ik.

2. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    nou ik zou niet willen dat hij de andere kindjes aansteeekt. maar omdat ze eerder elkaar besmetten dan je weet dat ze het hebben lijkt me moeilijk,wie weet hoeveel kindjes hij nu al aangestoken heeft.

3. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    idd....wij zijn op vakantie geweest 5 weken voordat ze het kreeg in disneyland...en daar heeft ze het opgelopen haha.

Want op de gym, en PSZ (enkele plaatsen waar ze kindjes ziet) en in de familie geen andere gevallen!! dus moest daar wel zijn geweest....

dokter zei dat ook, hoogst waarschijnlijk daar opgelopen!!

eigenlijk is er geen reden om ze thuis te houden nu nog...omdat ze toch al iedereen besmet kunnen hebben idd...maar wat ik ervan weet...ze voelen zich beroerd de eerste paar dagen!! zogauw ze weer gaan spelen en doerakken en klimmen en klauteren ipv hangen en zweten en krabben......dan zijn ze beter!!

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier mogen ze ook gewoon naar 't kdv hoor, je houdt besmetting toch niet tegen door ze thuis te houden, want het is dus al besmettelijk voordat je 't ziet.

Milan is nu dus gewoon weg, ben benieuwd of er nog vlekjes bij zijn gekomen als 'ie straks weer thuis komt (en of Isabelle het ook krijgt).

5. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    weet je ik was zelf 7 jaar oud of zo toen ik het kreeg. tegenwoordig krijgen ze heel vroeg van die allerlei ziektes.

6. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ook beterschap voor Milan en Rosanne!dames bedankt voor jullie reacties.

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    En zitten er inmiddels al meer?
    Hier zag je ze gewoon tevoorschijn komen hihi...
    Bij ons op t KDV mogen ze wel gewoon komen, omdat ze al besmettelijke zijn voor je het uberhaupt ziet.
    Oke, niet als je kindje koorts heeft en echt ziek is he;)

8. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Veel ouders hebben juist liever dat ze het krijgen als ze onder de 4 jaar zijn ofzo. Voor kleine kinderen is het vaak minder heftig, dan voor pubers of volwassenen.
    Hier mogen ze ook gewoon naar het kdv. Paar maanden terug was de helft van de kindjes van de groep gestippelt ;) . Maar onze oudste heeft het helaas nog niet gehad.

9. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ja hij heeft er veel meer van nu. HA geweest, inderdaad waterpokken, andere kinderen van t kdv waar mijn zoontje zit hebben t, inc de zoon van HA.

10. misa

misa Niet meer actief

Ik denk waterpokken. Ze hoeven niet altijd koorts te krijgen/hebben.

Bij ons mogen ze wel naar het kdv, mits ze er verder niet heel ziek van zijn. Dan adviseren we ze toch echt thuis te houden.
    Alleen het vocht in de blaasjes (als deze knappen) zijn besmettelijk. En verder is de incubatie tijd volgens mij 2 weken, dus daarvoor hoef je niet thuis te blijven!

11. misa

misa Niet meer actief

En nog beterschap!

12. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    hartelijk dank jois!

Share This Page