Hoi, We gaan binnenkort een kinderstoel aanschaffen. Ik weet dat veel mensen weg zijn van de stokke! Wij willen wel graag een meegroeistoel want dat is volgens mij het grote voordeel van de stokke toch? ik vind alleen persoonlijk de stokke niet super mooi. we wileln er best wat geld aan uitgeven maar wie kan ons alternatieven geven van mooie meegroeistoeltjes??
Hier hebben ze hele leuke: Meegroei kinderstoelen - de veilige meegroei kinderstoel die met je kind meegroeit - Wij hebben zelf Kinderstoel Deluxe. Ik vind ze een stuk mooien dan Stokke, en het grote voordeel is dat je een losse tafelblad erbij krijgt. Deze kun je erop zetten of niet.
Wij vonden de Stokke ook niet mooi, vooral omdat we mooie design stoelen bij de eettafel hebben (Vlinders van Arne Jacbosen) die een ronde vorm hebben. We wilden graag een kinderstoel die ook een wat sierlijkere uitstraling zou hebben dan de rechttoe-rechtaan stokke. Wij hebben toen gekozen voor de kinderstoel van Leander: Leander Kinderstoel Zwart (excl. beugel en kussen) Wel erg prijzig (meestal vermelden ze alleen de prijs excl. kussentje en beugel, let daar op want dat moet je dus nog bij de prijs optellen). Ze zijn erg beperkt verkrijgbaar in NL, we hebben uiteindelijk een winkel gevonden in Utrecht waar ze hem verkochten. Wij zijn er nog steeds heel erg blij mee!
wij houden van strakke meubels dus de stokke past super in ons interieur. Ik vind die sierlijke ronde vormen juist weer niks de dapper stoel vind ik nog wel leuk!
Ik vind op deze site ook erg mooie stoelen staan: Meegroei kinderstoelen - de veilige meegroei kinderstoel die met je kind meegroeit - Of kijk eens op babydump op prenatal.nl Kinderstoelen | Baby-Dump Prenatal Thuis Kinderstoelen Meegroeistoel hout blank Prenatal 86267
Qua vorm is onze Tiamo meegroeistoel iets ronder/sierlijker, maar ik zou hem niemand aanbevelen. Julia is vrij klein, en de stoel is enorm groot (qua zitgedeelte). Wij sparen nu voor een Stokke stoel. Julia kan 360 graden draaien en er passen 2 Julia's in het zitgedeelte, zo breed/diep is het! Daardoor zit ze nooit rustig aan tafel en dat is echt wel vervelend.
Ik heb de bloom fresco, ook prijzig en heel anders dan de andere, maar ook heel lang te gebruiken. Bloom Fresco Classic Frame - Bloom Kinderstoelen
Ik was zaterdag bij een babyzaak en daar hadden ze net een nieuwe meegroeistoel van chicco binnengekregen. Zag er best mooi en degelijk uit, wel prijzig... Chicco I-sit - Kinderstoelen - Kinderstoelen | Babypark
Dat is dus niet helemaal waar! Je kind kan er in tot 36+ maanden, zoals je hier kunt zien. Afhankelijk van wat je meegroeistoel noemt, valt hij wat mij betreft er wel onder. zie hier de link van bloom zelf: bloom
Sorry meiden, ik was-ben ziek dus er even tussenuit maar wat super dat jullie allemaal gereageerd hebben! ga het morgen op mijn dooie gemakkie lezen en beslissen..
Mmm, dat wordt lastig...! Er zijn al veel meegroeistoel opties langs gekomen. Waar hou je van dan? Strak, sierlijk, hout, kunststof? Wij hebben op mijn werk (kdv) ook veel chicco's. Erg fijne stoelen. Ze kunnen er al vrij snel in (maand of 2/3). De stoel kan achterover en rechtop (meerdere standen). De stoel kan omhoog en laag (meerdere standen). Ze kunnen makkelijk opgeklapt worden. Persoonlijk vind ik ze niet mooi en kunnen kindjes en niet zelf in klimmen zoals de meegroeistoelen. Maar ze zijn wel erg handig.
ja aardig opgeknapt alweer, dank je wel! ik vind de chicco´s echt lelijk! Ik wil sowieso graag een een houten stoel die lang meegaat..
Wij hebben die van prenatal. Kids zijn er blij mee. Idd wel groot zitdeel, maar madam (nu 1.5 jr) klimt er al tijden zelf in en uit. Bavalt ons goed!
Ja, mooi vind ik die chicco's ook niet. Ik denk dat er al vele houten meegroeistoelen gepost zijn.. Als ik nog wat tegenkom, dan laat ik het weten! Is er al eentje die in de buurt van jouw smaak komt?
Wij gaan een Brevi Slex kopen voor ons meissie. Vind de Tripp Trapp niet echt mooi, de Nuna Zaaz wel, maar die vond ik qua zithoogte vrij laag (ok, net zo hoog als de Stokke). De Chicco's vind ik ook verschrikkelijk! Ze verkopen de stoel hier in Nederland (voor zover ik kon vinden althans) alleen bij Hoepie.nl Dit is de officiele site: Slex - Feeding chairs 6 m+