Zoon (15 maanden) verveelt zich...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annalise74, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Dag meiden,

Onze zoon van 15 maanden verveelt zich. Zijn speelgoed is niet interessant meer. Hij wil alleen maar lopen, klauteren en klimmen.
    Of gek doen met papa of mama.

Nou heb ik niet de energie om de hele dag gek te doen met hem.
    We gaan met hem zwemmen, wandelen, fietsen, boodschappen doen, binnenkort willen we Ballorig gaan proberen.....

Maar zodra hij even alleen moet spelen gaat hij jengelen en dingen doen die hij niet mag. Hij vindt het geweldig om op de salontafel te klimmen, op zijn speeltafeltje te klimmen, op de stoelen te klimmen, en dan op de grote tafel, allemaal dingen die gevaarlijk zijn en dus regelmatig een blauwe plek tot gevolg hebben. Of hij gaat alle spullen verslepen en verbouwd mijn hele woonkamer. Zucht....

We hebben een glijbaan in de tuin, we hebben een speelhuisje, een kruiptunnel, een waterbak. Allemaal leuk, maar niet leuk genoeg voor onze dreumes!

Wie heeft tips om een klauterende peuter te vermaken....?

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Heerlijk toch? Hoort gewoon bij de leeftijd; die wondere wereld ontdekken! Ik heb ook een drukke dreumes en kleine binnenhuisarchtect. Verder betrek ik hem overal bij; ga ik koken, krijgt hij potten en pollepels. Als ik ga soppen, krijgt hij ook een lapje, als ik de was opvouw, mag hij mij die aangeven. 's Avonds als hij erin ligt, ruimen we de troep in 5 minuten op.

3. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Ik ken het! is denk ik de leeftijd! Mika is ook zo'n klauteraar. We gaan vaak wandelen en spelen in de speeltuin zodat hij zjn energie kwijt kan!

groetjes Ylona

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh zo herkenbaar!
    Maar wat je er aan kunt doen, geen idee...
    Afwachten maar tot die fase over is denk ik. ;)

Alleen loopt Kenji nog niet, maar wil ie wel constant staan, en om de tafel heen lopen. Of inderdaad klimmen en vooral dingen doen die niet mogen. (Aan de drink- en voerbak van de hond komen, het deurtje van de bench open en dicht doen, op de bank klimmen en er weer af klimmen enz. ;))
    De box is ook niet meer interessant. Een kwartier, en dan is het krijsen geblazen.
    Ach ja, ooit gaat het over. :p

Deel Deze Pagina