Goedemorgen, Nou de titel zegt het al. We hebben 2 dochtertjes, 1 van 2.5jaar en 1 van bijna 1jaar. Nu zijn we dus op zoek naar een verjaardagskado voor onze dochter der eerste verjaardag. We hebben al zo veel van de oudste wat natuurlijk gewoon word doorgeschoven naar de jongste.. Iemand tips ideeën? Keukentje Zoefzoef Boekjes Duplo Megabloks Loopauto Loopfiets Step Boekjes Dokterskoffertje Buitenspeelhuisje met glijbaan Muziekinstrumenten Kleding Poppen Poppenwagen Dit hebben we allemaal al in overvloed
Gepersonaliseerde cadeautjes? Bv een speelgoedmand/-kist, bordjes en bestek met haar naam er op? Of een boek dat speciaal over haar gaat? Grimms regenboog Wobbel Tafeltje en stoeltjes Kinderfauteuil Activiteiten (abonnement op dierentuin of muziekles voor peuters was hier een groot succes) Ballenbak (moet er zelf niet aan denken maar toch ) Of wat meer kleine cadeautjes zoals puzzels, knutselspullen enzo
Niet zoveel tussendoor kopen Wij hadden voor de tweede verjaardag een zelfgemaakt poppenhuis, een houten oplegger met drie hulpwagens daarop en een stapeltorenpuzzel. Van bezoek kreeg ze oa boeken, Duplo en treinen/rails. Sorry, ik las tweede verjaardag eerste kind ipv andersom... Eerste verjaardag kreeg ze wat nog niet in je rijtje staat: een trekeend met drie kleine eendjes erachter, Grimm's regenboog en platen om huizen van te maken en de poppetjes. Die waren echt een hit. Eindeloos erin en eruit. https://www.meervoorkinderen.nl/grimms-7-regenboogvrienden-in-een-schaal?gclid=Cj0KCQjw9JzoBRDjARIsAGcdIDXS91fEo3eaHdUbRNaUvkD7dVvl38W_qipGchGdJPGdcEBZt1HMyKEaAo3AEALw_wcB Deze, maar ik wist tot nu niet dat die zo duur waren.....
Fisher price theeservies (heeft dochter vorige maand van visite gekregen voor haar 1e verjaardag en daar wordt elke dag mee gespeeld) Zandbak Watertafel (hier een enorme hit die van de action, maar je hebt ook van duurdere merken) Schommel 123 playmobil Wheelybug Badspeelgoed
Vergrendelbord van Melissa And doug Magneet vis puzzel van Melissa en doug Deurbelhuisje Melissa and doug Magnetisch tekenbord Nijntje tablet (bij Kruidvat) Dit zijn dingen waar mijn dochter het afgelopen half jaar veel mee speelt. Verder misschien echt haar eigen pop of wagen zodat ze er ieder 1 hebben?
Voor mijn oudste hebben we toen een ballenbaan gekocht, dat ding is jaren een succes geweest Zoiets was het: https://www.bol.com/nl/p/vtech-baby-lanceer-leer-ballenbaan-speelset/1004004009666466/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-58129832373-S-490468807406-1004004009666466&gclid=EAIaIQobChMI9ebT2M3w4gIVx-F3Ch0t7QXJEAQYBSABEgJ8MfD_BwE
Wij hebben de kindjes bij de geboorte een gegraveerd kinderbestekje gegeven met naam en geboortedatum. Maar is natuurlijk ook leuk voor verjaardag. Zoiets als dit Grimms regenboog en bv jaarring oid vind ik ook altijd leuke cadeaus.
Houten treinbaan. Hape heeft leuke geschikt vanaf 1/1.5 jaar. En prima te combineren met andere treinbanen als ze wat ouder zijn. Verder een mooie stoffen knuffelpop, wij hebben die van Haba en nu mijn dochter 3 is, speelt ze er nog steeds mee.
Pratende hamster was hier een hit, zeker met een grote zus lijkt me dat fantastisch. Wij vinden m al gaaf, dochter was helemaal in love ermee. Die ging eindelijk een beetje kwebbelen en dr hamster ging overal met dr mee door t huis, werd voorgelezen en kreeg uitleg over dr keukentje en al het andere speelgoed.