Hoi meiden, Vandaag hebben wij de uitslag van de zaadchack gekregen. Alles was goed zei de huisarts. Nou hoorde ik hem nog 13,7 miljoen en 1 is al genoeg tegen mijn vriend zeggen. Nu zat ik net te denken. Dat is toch te weinig? Dat moet toch minstens 15 miljoen zijn? Of is dat muggenziften op zo'n groot aantal? Groetjes
Elke lab heeft zijn eigen normaalwaarden, maar wat normaal gehanteerd wordt is 20 miljoen. Dat betekent niet dat het met minder niet kan lukken, alleen wordt de kans iets kleiner. Anders kan je morgen even bellen wat bij hun de normaalwaarden zijn. groetjes, Snoopy
Het gaat er ook nog eens om hoe ze verder zijn. Qua vorm, of ze de goede kant op zwemmen en of ze snel zijn. Aantal zegt niet alles....Gewoon weer even bellen dus! Elmo
De huisarts zei dat alles goed was. Het was toevallig dat ik het hoorde van die 13,7 miljoen, anders was ik nu gewoon alleen maar hartstikke blij geweest Mag ik er dan ook vanuit gaan dat de huisarts dit voldoende vind om goed te noemen, aangezien de rest allemaal als normaal aangegeven stond vanuit het lab? Pfff...word gelijk weer helemaal onzeker hiervan!
Alleen om je ongerustheid zou ik even bellen maar bij een beetje arts mag je er van uitgaan dat het goed is. Wat was trouwens de rede van het zaadonderzoek? Alleen als je wilt vertellen natuurlijk....
Hubbie is geboren met een niet ingedaalde zaadbal. Is daar op zn 13e aan geholpen en volgens de chirurg was dat geen probleem met zwanger worden. Heel toevallig kwam ik hier ergens tegen dat je dan wel degelijk vergrote kans hebt op onvruchtbaarheid. De huisarts wist (waar ik niet bij was) al te melden dat het aan mij lag en dat ik te graag wil en nu dus weer dat het misschien wel aan mn crohn ligt (nooit geopereerd, dus verklevingen zullen er ws niet zitten) daarom maakt die man me zo onzeker, hij roept steeds maar wat naar mijn gevoel. Maar ja, de rest was volgens het labformulier ook normaal, dus ik ga er voorlopig maar vanuit de 13,7 miljoen geen probleem is als de rest goed is. We hebben nog even voor we een jaar bezig zijn!
Nou meid, Dan zou ik inderdaad je jaar "gewoon" volmaken en je dan door laten sturen naar een fertiliteitspoli. Tot die tijd, heel veel klusplezier! Liefs Elmo
wij met 4.6 miljoen en alles binnen de juiste procenten (vorm en snelheid) kregen zelfs nog te horen dat we gewoon zwanger konden worden en kregen nog eens 6 maanden (we waren er al 14 bezig) om verder te proberen.
Hihi! Dat had ik al bedacht ook! Maar 4,6 miljoen en dan nog een half jaar verder proberen ....dat lijkt me een hoop van je geduld vragen!
Nou...ik ben blij dat we daar vooralsnog uit kunnen blijven. Meid, heel veel succes en dat het maar snel zover mag zijn dat je een positieve test in je handen hebt! (en stiekem voor mij ook)