Dank je! Off topic, mijn grootste vrees een mk na een positieve test. Heb al eerdere mks gehad maar dat waren erg vroege. Dan ben ik na al die jaren blij, en dan gaat het straks mis.... Brrr krijg er de kriebels van.. En in onze situatie weet iedereen waar we mee bezig zijn en dat wij het met kerst weten. Sz en sm heel bij de hand nee hoor als je de tp zondag heb, weet je het 2 wk later op de verjaardag van ons nichtje... Dusss voor iedereen is het kerst/ nieuwjr... En dan als het mis is... Brrrrr *positief thinking* het gaat ons lukken, deze ronde, wanneer is je nod?
Mja, snap je angst heel goed! En dan die 'druk' van je omgeving...pfff... Zelf heb ik erg de angst na veel gedoe en lang wachten zwanger te worden en dat het dan een ziek kindje lijkt waarna ik over moet gaan tot abortus. Alleen die gedachte al... Mijn NOD is 10 dec, of ja...mocht mijn ei nog gaan komen dan Wordt sowieso later, gezien mijn vermiste ei, hahaha. Jij bent dus ietsjes later dan ik begrijp ik...spannend!
Die gedachte van het verdriet maak het ook al echt voelbaar. Pffff Ga de familie ook nog niets eerder zeggen voor ik een echo met 'vlek' in handen heb. Het is dan nogwel klein maarja als vlekje er dan maar tenminste zit. Mijn nod is 14 dagen na punctie, zkh zegt testen 14 dagen na tp, dan zou je normaal 2dagen overtijd zijn. Alleen met utrogestan wordt je niet ongi. Zkh houdt de tp dag aan ivm hormonen en (valse)zekerheden. Ik hou nod 14/16 dec aan. 16e zkh, dan ook die verjaardag, veiligheidshalve dat niet eerst de schoonfam van mij schoonzus iets weet testen we pas na de verjaardag of maandagochtend. Negatief zal je het duidelijk aan me zien, en positief al helemaal, denk dat ik dan te blij ben om uberhaut niets te zeggen... Vraag me af of ik het een week stil kan houden voor de familie(tussen17 dec en kerst) Ik wil het mijn moeder gewoon als eerste vertellen, en die zien we kerstavond, en eerste kerst dag de schoonfam dus dat vind ik mooiekado's voor iedereen.
Nog 3 spannende weken dus voor jou, en eerst die punctie en de tp dus nog... Héél veel succes, mijn duimen draaien extra voor jullie! Jullie zijn al zo onwijs lang bezig...gun het je heel erg. Heb je er een beetje vertrouwen in? Wij hebben trouwens 13 dec de eerste afspraak in het zkh bij een uroloog/fertiliteitsarts. Ben benieuwd...
Heel heel veel sterkte de 13e, ben benieuwd! Hier gisteren goed gegaan. Nog eenaantal spannende weekjes.
Thnx meis, bij jou gaat het onwijs goed zie ik! Wat veel follikels, en wat veel bevruchte eitjes! Dit moet gewoon gaan lukken Heel veel succes, en sterkte met wachten de komende tijd...