Verhaal in het kort: 1e keer pregnyl:netjes een eisprong Nu 2e keer pregnyl:Inmiddels is het 8 dagen na de pregnylspuit. Ik heb nog steeds geen 'pregnyl/ eisprong'klachten zoals gespannen borsten. Ook heb ik inmiddels weer steken in mijn zij net als bij een ei, wel heb ik een cyste. Het hoeft dus allemaal niks te betekenen dus ik dacht laat ik toch eens tempen... 2 dagen 36,3/36,4 ! Nu weet ik wel dat ik de andere dagen van mijn cyclus niet heb getempt maar de cyclussen dat ik wel heb getempt was mijn lage temp voor de eisprong onder de 36,5 en de hoge temp boven de 36,5 soms wel boven de 37,0. Vandaag zkh gebeld maar ze zeiden dat ik het maar gewoon moest afwachten. Nu ben ik bang dat ik geen eisprong heb gehad en dat er zich weer cystes vormen. Miisschien dat ik morgen toch maar bel voor een bloedtest, alleen voel ik me dan weer zo'n 'zeurwijf'. Mijn vraag is: heeft iemand gehad dat pregnyl niet aansloeg? Ik vraag me ook af wat de reden is om een hogere dosis pregnyl te spuiten.
hoi linda, kan me voorstellen dat je hierover onzeker bent. ik voel zelf ook nooit iets van de hormonen die ik spuit. heb geen last van de puregon en ook niet van de pregnyl. heb geen gevoelige/gespannen borsten ed. mijn temp is meestal ook rond de 36.5 na mijn eisprong, maar dat is inderdaad bij iedereen weer anders. als je ermee zit, zou ik het gewoon vragen hoor. daar zijn ze voor toch. je bent dan echt geen zeurwijf hoor. succes!
hee meis, wat vervelend nou die onzekerheid. Snap dat je nu even helemaal niet zeker weet of het wel gewerkt heeft. Ik zou als ik jou was ook morgen even bellen, daar zijn ze voor! En met bloedprikken kan het niet duidelijker. Succes hoor!
Hoi Linda, Ik kan je geen antwoord geven helaas op je vraag, maar wil je wel even zeggen dat je geen 'zeurwijf' bent hoor. Je moet gewoon voor jezelf opkomen. Misschien heb je gewoon goede eisprong gehad en maak je je druk om niets en dat is ook zonde van je tijd. gr vruchtje