Dames, Mijn vriend heeft vorige week zijn zaad ingeleverd voor onderzoek en ze vertelden dat we bij de volgende afspraak de uitslag krijgen. Nou heb ik morgen een inwendige echo op cd3 en móet ik bloedprikken. Ik denk dat dan de uitslag van zijn zaadonderzoek ook komt.. maar mijn vriend kan morgen niet mee.... Nou vraag ik me af of ze de uitslag dan wel bekent maken aan mij als hij er niet bij is..?? We willen het zo graag weten Iemand die dit weet?
Ik heb ook de uitslag van mijn man z,n zaadonderzoek geklregen zonder dat hij erbij was Dus denk dat het wel gewoon kan hoor meid
Jawel hoor! Neem anders voor het geval zijn legitimatie mee...maar bij ons deden ze ook nooit moeilijk...succes!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb hem ook gewoon gekregen zonder dat mijn man erbij was! Gelukkig was het heel goed nieuws! Hoop dat jij die ook gaat krijgen!
Ik heb de uitslag via de telefoon gehad (man was niet thuis) Dus lijkt me geen probleem. Heb je de uitslag nog gehad?
Ja, gelukkig was het inderdaad geen probleem ! en zijn zwemmers zijn in topconditie ! En ik mocht gelijk starten met clomid .. nu maar hopen haha.