Wie moest er ook wel eens tijdens een menstruatie naar de gyn Deze datum staat al lang vast, dus tja heb mn cyclus niet in hand. Doen ze dan evt wel een inwendig onderzoek als dat nodig is? Vind het gewoon een beetje vies, zeg maar. Hoe is dat bij jullie gegaan? Alvast bedankt voor de reacties.
Ze doen gewoon een inwendig onderzoek als dat nodig is. Gynaecologen zien héél veel in hun werk, dus zij zullen dit heel gewoon vinden, maar snap dat het een vies gevoel geeft. Ik heb t niet gehad, maar probeer je er niet te druk om te maken, heeft geen zin, en ze zijn echt wel wat gewend
Bij de iui en ivf behandelingen moest ik de 3e dag van menstruatie voor een inwendige echo om te kijken of alles in de eierstokken rustig is. Dus de gyn is wel wat gewend bij sommige behandelingen heb je ook geen keus.
Bedankt voor jullie reactie, probeer me er maar niet al te druk om te maken, maar gewoon het idee alleen....
Leek mij ook heel naar en vervelend hoor, maar eigenlijk viel het me heel erg mee. Ze hebben vaak doekjes enzo liggen en meestal ga ik daar eerst naar de wc voor het onderzoek. Ze zijn echt wel wat gewend, maak je geen zorgen het gaat heel snel, is zo achter de rug. Sterkte
Morgaine, dank voor je reactie....het stelt me toch gerust! Moet er al vroeg zijn en is 5 min rijden. Dus voordat ik wegga even nog naar het toilet en verschonen en dan gelijk op pad. thnx
Haha Zo is het hé de eerste keer vond ik ook zo akelig maar uiteindelijk besef je dat je arts zoveeeel dingen tegenkomt op een dag Dat wij eigenlijk nog maar peanuts zijn haha
Een boterhamzakje met wat vochtig toiletpapier in je broekzak doen, en als je achter t gordijn je eigen uitkleed, even afvegen, in t boterhamzakje doen, en je ligt er schoon bij. Veel gebruikt trucje, ik vind t ook een vies idee.
Bedankt voor jullie reacties! Heb me weer nergens druk om lopen maken. De gyn vond een extra inwendig onderzoek niet nodig! Hier mag een slotje op!