Hallo allemaal willen jullie meekijken naar de uitslag van het zaadonderzoek. Ik heb een kopie gekregen van de huisarts. Samen met mijn vriend hebben we al zitten neuzelen op internet, maar komen niet heel veel verder leucocyten: <1 helderheid: normaal viscositeit normaal PH: 8 volume: 1,2 sperma concentratie: 47.8 motiliteit totaal: 44.4 rapid prog. motiliteit: 7.1 slow prog motiliteit: 24.5 non-prog motiliteit: 12.8 immotiliteit: 55.6 sperma motiliteit index (SMI): 71.0 morfologie perc normaa;: 21.2 functionele sperma conc: 7.1 Is er iemand ie mij uit kan leggen wat wat precies is en of de waarden normaal zijn? alvast bedankt groetjes Hanneke
Heeft je huisarts je niet even uitgelegd wat dat betekend? Of de gyn, want ik denk dat je dit onderzoek in het ziekenhuis hebt laten doen? Ik zou het zo niet weten. Bij ons is er ook 2x onderzoek gedaan en heeft de gyn precies uitgelegd wat normale waarden zijn en wat het bij mijn vriend is etc . Succes meid!
het enige wat de huisarts heeft gezegd telefonisch is dat het er normaal uitziet. Maar wat ik begrijp van de normale waarden op internet, zit hij er toch veel onder de normale waarden. Ik moet 28 November naar de gyn, neem het mee en kan hij het vast uitleggen! groetjes