pijn in mijn buik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kimmeding, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik word er gek van zeg.

Sinds 3 dagen heb ik een opgeblazen en zeurderige pijn in mijn onderbuik.
    Broeken met een riem worden al heel snel vervelend en die pijn al helemaal omdat die zo lekker de hele dag door gaat.

Persona testen zijn nog niet positief dus nog geen ei gevonden.

Ik wil mijn ei vinden en wel zaterdag hahahaha.
    Dan is mijn mannetje pas thuis dus kan niet anders.

Zo even van me af geschreven en nu klaar met die buik.

2. claudia81

claudia81 Niet meer actief

Ik heb precies hetzelfde heel raar gevoel in mijn buik. Ik zou mijn ei al gehad moeten hebben maar dat weet ik niet zeker ivm een onregelmatige cyclus. Ik ben nl net gestopt met de pil...

3. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    hallo allemaal ik heb vanmorgen getest en als iemand ff snel zou kijken zouden die gene zeggen hij is negatief als ik er een foto van zou maken zou je niks zien zouden de mensen hier zeggen ik zie geen + je... maar als ik zelf kijk en ik kijk heel erg goed op mijn test van cb zie ik heeeel heeel heeel erg vaag toch een verticale streep ... maar ik beschouw hem als negatief.. want ik ben bang dat ik denk en wil dat ik hem zie (ik zie het alleen in het dag licht of heel dicht bij een lamp... dus misschien zie ik het wel maar is het een voor gedrukt lijntje ofzo..) nu heb ik sinds vandaag ook last van krampen in mijn baarmoeder net zoals ongi krampen alleen heb ik het veel minder pijn normaal lig ik tijdens mijn ongi krom van de pijn nu niet alleen vanmiddag maar dat na dat ik seks had gehad.. ik heb nu ook alleen met afvegen elke keer na een toilet bezoek (plassen) wat roze slijm/afscheiding/(bloed?) op mijn wc papiertje en 1x een drupje in mijn slip .. het lijkt op waterverf en dan licht roze/roze.. er zitten dus geen stolsels in en het is gemengd met slijm als je in je vruchtbare tijden zit.. ik ben nu 4 a 5 dagen overtijd als ik zwanger ben is dit normaal? ik lees veel van dat mensen dit ook hebben maar lees dan weer niet dat ze daarbij ook lichte ongikrampen hadden.. ben erg zenuwachtig en weet geen raad ja testen nog een keer testen dat ga ik uiterraard ook doen maar dan pas over 4 dagen als ik tussen tijds dan nog niet ongi ben geworden natuurlijk... weet iemand wat dit is? ik heb het sinds gister avond en vandaag dus niet voor mijn nod...

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Meid ik heb geen idee.

Ik denk dat mijn buikpijn een klein voorteken was van een naderend eitje.
    Vandaag een duidelijke ei symbool op mijn persona.
    Hoop maar dat ie de komende 2 dagen nog blijft want mijn mannetje kan ik vrijdag avond pas bespringen.

Deel Deze Pagina