Draaiduizelig en dreigen flauw te vallen door clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maybe3, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Haaij meiden,

Ik zit nu in m,n 2e ronde clomid. Nu kan ik dus niet even ruStig gaan zitten Want dan begint alles te draaien. M,n hoofd word zwaar en heb de neiging om flauw te vallen.. Net of ik in 1 of andere turbo kermisattractie zit.

Nu is duizeligheid een bijwerking, maar dit gaat wel eg ver, het gebeurd ook rustig 6-7 x op een dag. En als ik 's avonds in bed ga luggen is het helemaal feest..

Iemand bekend metmzulke extreme draaiduizeligheid door clomid?

Ps gister de laatste tablet ingenomen

2. Jeetje, nee niet zo extreem! Dat lijkt me ook niet de bedoeling! Ik zou even een arts bellen!

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@shaddixx: da ga ik morgen ook inderdaad doen, manlief werkt veel en ben dus vaak alleen thuis met de kids.. Maar de angstnis er nu "stel dat ik wel flauwval en ben alleen met de kinderen"

4. ikbenhet

ikbenhet Actief lid

5 aug 2011
    271
    1
    18
    Heel herkenbaar! Wat een rot gevoel hè?! (en dat is nog zacht uitgedrukt) Ik heb hier ook last van sinds begin dit jaar! Of het iets met de clomid te maken heeft, durf ik niet te zeggen. Wel gebruik ik dit sinds januari al! Ik ben hiervoor naar de huisarts gegaan omdat ik er (deze zomer) een paniekaamval door kreeg! De HA heeft mij onderzocht en er bleek lichamelijk niets bijzonders te zien.
    Ik loop nu bij een psycholoog omdat de klachten niet minder worden. Dat helpt mij echt! Ik heb er nooit zo bij stil gestaan dat dit ook wel eens door de clomid kan komen. Nu lees ik jou vraag, en denk ik; ja dat zou misschien wel eens de oorzaak kunnen zijn.

In jou geval zou ik zeker contact opnemen met een arts... Hoop dat je er snel vanaf bent. Heb je er ook last van in de weken dat je geen clomid gebruikt?

Sterkte in ieder geval!

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@ikbenhet: het isngewoon niet leuk inderdaad, ik heb het alleen tijdens hetnslikken van de clomid en duurt tot een dag of 4 na de laatste tablet.. Alleen nu de 2e ronde is het veel hefiger als de 1e

6. Heb je nog gebeld meis?

Deel Deze Pagina