Samenlevingstest weinig slijm wie heeft ervaring?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mywish2014, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    #1 Mywish2014, 2 nov 2014
    Laatst bewerkt: 2 nov 2014
    Hoi meiden ,
    Dit is mijn eerste ronde clomid 50mg ik moest eigenlijk provera slikken maar daar zit lactose in en er was geen anders opwekken zonder melk producten (allergie) ik werd gelukkig zelf ongesteld !
    Nou mijn vraag ik had een ei van 23,5 mm wat groot is en nog niet gesprongen .
    Er waren eerst 2 eitjes en 1 is spoorloos ze zagen wel wat vocht zitten ik dacht zelf dat ie gesprongen was want had wel buikpijn en gevoelige borsten !
    De samenlevingstest was negatief omdat ik geen slijm blijk te hebben oftewel heel weinig moet morgen terug maar maak me zorgen wie had dit ook en kwam er toch meer slijm? Ik voel sinds vandaag wel dat ik nat ben sorry voor de details we zijn na 6 jaar zelf proberen toch de mmm ingestapt.
    Liefs sam

2. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hallo weer geen slijm , mag nog 1 ronde proberen Pffff ik hoop zo dat het dan wel goed is anders word het Iui maar dat gaat moeilijk worden aangezien ml het niet echt lukt in een potje klinkt belachelijk maarja !
    Ben er toch wel kapot van

3. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    ik had wel slijm, maar zeer slecht slijm (kleur en samenstelling was prima, maar de zaadjes raakte meteen dood als ze ermee in aanraking kwamen). Op de natuurlijke manier zwanger worden is voor ons minder dan 2% kans. We beginnen dus met IUI deze maand.

Als je de samenlevingstest hebt gehad na je eisprong, dan is het niet goed volgens mij. Dan klopt het ook wel dat je geen slijm had lijkt me? Zei ze daar niks over? Hopelijk wordt het de volgende ronde positief!

4. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hallo ,
    Nou de eerste keer was het zaterdag toen zat mijn ei er nog ,ik wacht het wel afgedankt voor je reactie
    Gr

5. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Slotje aub :)

Deel Deze Pagina