Hoi allemaal, Wij hebben vandaag de uitslag van ons zaadonderzoek gekregen en deze was 10. Dit was wat aan de lage kant, maar niet verminderd vruchtbaar. De waarde kan variƫren van 0.1 tot 300. Nou wilde ik het nog even opzoeken, maar ik kan er niets over vinden op internet. Weet iemand van jullie misschien wat meer over deze waarden? X
Heb je dit via de huisarts gekregen? Hebben ze ook benoemd welke waarde dit is? Toevallig een VCM-score?
Ja 10 wat? Hier geven ze uitslag van het aantal levende zaadcellen per ml,de molariteit en de aantal ml enzo. 10.. Ja... zegt mij niks..
Ik dacht ook al, 10 wat? Ik denk inderdaad VCM, en de rest stond op een scherm en hebben we niet onthouden. Zal de volgende keer vragen of ik een uitdraai mag. Maar zag in een ander topic een mooie uitleg, due heb mijn antwoord al
Ben ij ook benieuwd naar Ik ken alleen maar dat ze de ml meten. Hoeveelheid per ml. Beweeglijkheid per ml..
Zie dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/590560-iemand-meer-uitleg-geven.html