hallo allemaal, wie is er ook net gestopt met de pil en zit te wachten (met smart) op zijn eerste echte natuurlijke ongesteldheid? ik wil zo graag mijn cyclus weten en dan 'aan de slag'! maak me, na 14 jaren pil, wel zorgen hoe dat zit met mijn lichaam, het ontpillen en wanneer mijn ongi en eisprong ooit weer eens komt.. je wordt wel een beetje onzeker van dat rare ZwangerWillenWordenVirus, of ligt dat aan mij? liefs van klingel.
hier iemand in dezelfde situatie. ik vind het leuk, spannend, maar ook wel raar. heb sinds m'n 13e aan de pil gezeten, ben nu 29. dus ook afwachten hoe alles zal lopen nu. voorlopig ga ik er niet nerveus van worden hoor!
hi lien! raar en spannend is het he! net gestopt met de pil? en ook nog aan het wachten op eerste natuurlijke ongesteldheid? nerveus moet je er ook niet van worden; daar zijn we nog veel te groen voor gelukkig! heb je rare ontpillingsverschijnselen of valt dat mee? ik merk niet zoveel, nou ja ik heb wel een rare borrelbuik en mijn tepels zijn opeens enorm gevoelig.
Hoi Klingel, Om te weten wie er ook is gestopt met de pil en zwanger willen worden, kan je je het beste bij de NOD dames in het NOD topic voegen. Dit topic doe ik op slot. Elvira Moderator