Misschien een hele stomme vraag, maargoed moet het even kwijt Ik zit aan de pil, en heb 4 weken geleden onveilige seks gehad, ik was de pil toen 1x vergeten maar zat volgens mij binnen de 12 uur, het was mijn 1e week. Hij is toen niet in mij gekomen. 3 weken later, heb ik weer onveilige seks gehad en toen gebeurde dat wel. Ik zat toen al verder in mijn 3e week. (stop altijd op vrijdag) aangezien het vakantie was slikte ik hem 1 week extra door. Het was toen zondag. Ik had echter in die week daarvoor een doorbraakbloeding gehad. Nu heb ik de pil 1 week extra doorgeslikt waarbij ik dus die hele week ook een doorbraakbloeding had. Nu ben ik gestopt op vrijdag maar ben ik deze week steeds half ongesteld. Het lijkt meer op een doorbraakbloeding dan de bloeding die ik meestal in de stopweek heb. Het zet totaal niet door. Het is meer bruinig roodachtig bloed dan zoals ik het normaal heb. Ik ben nu lichtelijk in paniek over het feit dat ik zwanger ben/kan zijn? Ik weet dat door stress en paniek de menstruatie uitblijft, maar ik heb nu nergens last van.. Normaal voel ik het wel een beetje aankomen door krampen maar die heb ik nu ook niet. Het is nu al donderdag en moet zaterdag weer met de pil beginnen Weet iemand hier iets vanaf? Alvast bedankt!
kans is heel klein. alleen met vergeten in de eerste week heb je echt kans om zwanger te raken, maar toen is hij niet in je geweest, en de keer daarop vergat je hem in je derde week. je kunt een testje doen voor de zekerheid, maar de kans is klein!
Ik ben hem maar 1x vergeten, dat was in de 1e week. Toen is hij niet in mij gekomen maar wel in me geweest. Ik ben na de 3e week gewoon 1 week langer doorgegaan, ik stop meestal op vrijdag maar ben nu 1 week later op vrijdag gestopt. Maar had die week dus wel de hele week een doorbraak bloeding. Als ik een test zou doen zou het nu denk ik nog te vroeg zijn?
Nee hoor, het is zeker niet te vroeg voor een test. Als ik het goed begrijp ben je 5 weken geleden voor het laatst ongesteld geworden? Dan kun je nu prima testen. Ik zou vandaag een testje halen, dan weet je alles zeker. Je kunt namelijk ook heel goed zwanger raken van het voorvocht. De kans is minder groot, maar het kan toch. Succes!
Toch maar even een test gehaald, de stress was niet te harden. Test is negatief. Neem aan dat ik dan over 3 weken niet weer hoef te testen? Vind het overigens wel vreemd dat ik dan zo vreemd ongesteld ben geworden deze week. Bedankt!
Als je ongesteld bent geworden en nu weer gewoon de pil gaat slikken, hoef je niet weer te testen. Dat het zo raar loopt, komt door je gerommel met de pil. Niet meer doen