Wel goed dat je hem hebt gedaan dan! Beterschap! Ik denk dat ik zo ook Corona heb gehad. Ik ben vorig jaar 8 keer getest met allerlei klachten constant negatief. Maar ik had dus wel een positieve antistoffen test vorige week.. maar wanneer ik dit dan heb gehad
jeetje, zo zie je maar hoe verraderlijk het is. Goed dat je dit zo hebt gedaan. Hier heel veel klachten, maar een ander virus. Sterkte!
Fijn dat je geen klachten hebt! Hopelijk blijft dat zo. Ik denk dat je nu erg blij bent dat je die zelftest gedaan hebt. Beterschap!
Gek is dat zeg! Mijn zoon van 16 is inmiddels 10x getest, steeds negatief. En wel steeds klachten. Behalve de keren dat hij getest is toen wij corona in huis hadden. Hij heeft als enige van het gezin het dus niet gehad, maar is het vaakst getest. Ik zei pas ook al tegen hem dat ik geneigd ben om bij hem een antistoffen test te doen om te kijken of hij toch niet het gehad heeft.
Ja ik ben vorig jaar maart heel ziek geweest (hoesten en koorts) voor mijn doen toen opvallend want ik ben nooit ziek. Lag er echt af, man ging boven slapen. Maar dat was voordat Corona echt zeg maar hier all over was. Daarna kreeg ik rare klachten waarbij ik elke maand keelpijn kreeg, dan verkouden werd en dan 2 weken ging hoesten. 8-9 getest, spray voor m’n slijmvliezen gehad, bloedonderzoek en net toen we voor longfotos wilden gaan was het weg. Dit jaar nog 2 keer getest maar met andere klachten (gewoon verkouden) ook negatief. En nu geeft antitstoffen test aan dat ik het heb gehad. Maar ik test altijd bij klachten (behalve dat ik elke ochtend 5 minuten hoest en in de avond dichte neus heb door mijn slijmvliezen maar dat heb ik al 10 jaar) maar elke andere klacht: ik test. Dus dan zijn of al mijn pcr testen niet goed geweest; of ik heb het vorig jaar voorjaar gehad of zonder symptomen Wellicht goed idee om eens te doen hoor. Niet dat je er iets aan hebt hoor, het is niet dat ik verder iets met de info kan
Wat ontzettend verantwoordelijk van je, dat je voor je op kraam visite ging deze zelftest hebt gedaan! Hopelijk houd je geen klachten en fiets je er doorheen! Sterkte!