Ovulatietest week voor NOD

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Spikkeltje, 25 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Vraag mij niet waarom, maar ik heb een ovulatietest gedaan een week voor mijn NOD. Het zijn de 25-nog-iets (de gevoelige dus, niet de ultragevoelige) van Sensitest. Zie bijlage voor het resultaat.

Is deze test positief of negatief? Indien positief, hoe kan dat? Zwangerschap lijkt mij niet waarschijnlijk, wel op goede dagen geklust maar vanwege de belabberde kwaliteit van mans zaad hebben we slechts 1% kans op spontane zwangerschap (Is gezegd in het zkh)

Bijgevoegde bestanden:

2. Smienaatje

Smienaatje Bekend lid

21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    De test is negatief. De teststreep moet even donker of donkerder zijn dat je controlestreep voor een positieve ovulatietest. Je hebt altijd wel wat LH hormoon in je lichaam dus je zal altijd wel een licht streepje zien op een ovulatietest.

3. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Hij is inderdaad negatief, maar als ze bij mij zo donker zijn, zijn ze dezelfde dag of de volgende positief. Ik snap je verwarring zeker.

Spikkeltje vindt dit leuk.
  4. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Deze test is negatief. Je zou vanavond of morgen nog een keer kunnen testen om te kijken of hij nog donkerder wordt. Wie weet heb je een late eisprong deze cyclus. Ook hier zou hij dezelfde of de volgende dag positief zijn na zo'n test.

Spikkeltje vindt dit leuk.
  5. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Weet je zeker dat het de sensitest zijn en niet de 2bsure? Sensitest zijn volgens mij wit of groen en de 2bsure blauw. Maar goed dat is bijzaak. Ik plaste de gehele cyclus zulke streepjes tenzij ik mijn piek had, dan knalde hij echt. In mijn ogen zegt het dus niets (behalve dan dat dit niet je piek is;)).

Dinpin vindt dit leuk.
  6. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Sorry je hebt gelijk, ze zijn van 2BSure. En normaal heb ik zo'n test alleen vlak voor mijn ei. Vind het maar raar hoor :)

7. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Deze is van vandaag. Ik zit op 6 dagen voor mijn NOD. Is mijn ei zo laat deze keer??? Ik heb deze maand niet eerder getest maar geklust op de dagen dat ik volgens de app bijna mijn ei had.

Bijgevoegde bestanden:

margarethd vindt dit leuk.
  8. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Is je cyclus normaal super regelmatig dan? Het lijkt er namelijk echt op of je eisprong eraan zit te komen.

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Denk toch een laat ei. Hoelang waren je afgelopen cycli?

10. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Deze ziet er positief uit, dus het lijkt inderdaad op een late eisprong. Hoe was je cyclus de afgelopen maanden? Kan zomaar dat om wat voor reden dan ook je eisprong is uitgebleven op de dag dat je deze normaal zou hebben. Ondanks dat je een lage kans hebt, misschien toch nog een poging wagen?

11. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Mijn cyclus is altijd heel erg regelmatig. Afgelopen maanden iets minder, omdat mijn schildklierwaardes zo schommelen. Als die waardes te hoog zijn ben ik 2 dagen eerder en als ze te laag zijn 2 dagen later dan mijn NOD. Volgens de app had ik 9 dagen terug mijn ei.

12. paula1984

paula1984 Niet meer actief

@Spikkeltje een app kan niet in jou kijken.
    Het enigste wat je nu weet is dat je een lh piek hebt en deze gaat vooraf aan een eisprong.

13. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Heb je vandaag ook nog getest? Aan apps heb je niet zoveel tenzij je daarnaast ook je temperatuur bijhoudt.

Nog even een vraagje. Heb je rond de tijd dat die app aangaf dat je eisprong zou zijn geen ovulatietesten gebruikt?

14. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Hier positieve ovulatietest toen ik zwanger was.. hcg en lh lijken op elkaat dus kans dat die op zwangerschap reageert,zou gewoon een zwangerschaptest doen als ik joi was

15. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Ik heb vanavond getest en volgens mij is het streepje zelfs nog donkerder dan de controlestreep.

Ik heb deze cyclus niet getest rond mijn eisprong. Vorige 2 cycli wel en toen was ie positief vlak voor de dag dat ik volgens de app mijn eisprong had (snap je m nog?) dus eigenlijk ging ik daar deze cyclus ook een beetje vanuit. Ik probeer er niet bovenop te zitten zeg maar, omdat we dus zo weinig kans hebben op de natuurlijke manier. Dus ik probeer meer iets te denken als "Oh ja, da's waar ook, m'n ei ligt een dezer dagen klaar" ipv "Ei ei ei waarrrr blijf je?" Maar goed, stiekem denk ik er dus wél veel aan, dat blijkt nu ook maar weer...

Bijgevoegde bestanden:

Sylva vindt dit leuk.
  16. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Dat heeft toch helemaal geen zin nog, op 5 dagen voor mijn NOD?

17. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Deze is inderdaad meer knal dan die van gisteren. Op welke cyclusdag heb je normaal ongeveer je eisprong? Snap je helemaal hoor ;) Ook dat je er stiekem toch wel mee bezig bent. Dat zet je echt niet zomaar uit. Zou morgen nog een keertje testen en even kijken of hij nog steeds positief is of weer afloopt. Stel hij is morgen nog steeds positief, dan zou ik zeggen doe een zwangerschapstest. LH en HCG lijken inderdaad op elkaar, kan zomaar zijn dat hij daarop reageert. Kan natuurlijk ook zijn dat je eisprong eerder is geweest en je dus verder bent in DPO.

18. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Nou ja ik zelf testen vaak al tuur op 6 dagen voor nod, en anders het gewoon gezellig maken voor zekerheid en op je nod testen

Wat jij zelf wil :)

Nieuwsgierigbijtje vindt dit leuk.
  19. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Hier ook een week voor NOD al duidelijk positief met Predictor.

Ik verbaas me altijd over het geduld van anderen :roflmao: Ik had allang getest, haha. Of misschien is het dan niet het geduld van anderen, maar mijn ongeduld :| Ik volg je even, ben nu wel heul benieuwd!

20. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    Probeer een zwangerschapstest zou ik zeggen dan kom je ervan zelf achter :p

Deel Deze Pagina