stiekum hoop

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door love31, 15 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. love31

love31 Actief lid

20 nov 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    hallo meiden,

ik heb cyclussen gehad van 32 en 34,en ben er nu tussen in gaan zitten
    33 dus,dusmorgen is mijn nod.
    maar ik heb helemaal geen ongi pijn,ben al wel een tijd steeds misselijk,vandaag ook weer.
    en heb 7 maart een flinke steek in mijn buik gehad,was ook kort daarna weer over...nu denk ik zelf dat dat mijn innesteling was,en dat hoop ik ook natuurlijk :)
    maar stiekum heb ik het idee dat het wel es raak kon zijn,maar durf het nog niet hard op te zeggen.
    en ik durf ook niet te testen...bang voor een teleurstelling,ik denk dat ik zaterdag nog ff afwacht,als er dan niets te bekennne is...ga ik testen.
    want dat zou mijn 34 cyclus zijn.

zijn er meer meiden die dit hebben gehad?en toch zwanger bleken te zijn?

groetjes love31

2. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik heb het nog nooit mee gemaakt, maar dat komt omdat ik ook nooit zwanger ben geweest. Ik wil je heel veel succes wensen als je gaat testen en ik hoop dat die dan positief zal zijn.
    Groetjes Jolie

3. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Hoi,

Ik weet niet of je al lang gestopt bent met de pil? Want dan kan het ook zijn dat je nog aan het "ontpillen" bent. Dan kan je lichaam je ook enorm voor de gek houden.

4. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Net zoals ik mezelf voor de gek hield, en nu dus ongsteld ben geworden.
    Ik duim voor je meid! En hopen dta alle niet zwangere het gauw zullen gaan worden!

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik ben zoals je aan mijn cyclussen kunt zien redelijk "regelmatig" en ook ik had afgelopen maand best wel positieve gevoelens ondanks dat mijn man verminderd vruchtbaar is....en jammer genoeg is mijn cyclus deze maand met 1 dag opgeschoven, dus houd voor jezelf gewoon de langste cyclus van het laatste half jaar aan om je nod te berekenen...

liefs smoekie

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik had ook een week voor mijn NOD last van m'n buik. Toen even niet en toen een paar dagen voor NOD, maar ik werd het dus niet... :)
    Als ik jou was zou ik als je zaterdag nog geen bloed hebt, zondag gaan testen. Heel veel succees! Spannend.....

Deel Deze Pagina