Hallo Allemaal, Ik heb ontzettende steken langs mijn schaamstreek, links en rechts. Het voelt niet als ongi steken. Het doet ontzettend zeer Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Gr Egeltje
Ja ik heb ook sinds 2 dagen daar steekjes. Mijn eisprong heb ik op dinsdag gehad. Zijn dit dan soort nasteekjes of iets dergelijks
Ik heb het nu nog steeds, soms moet ik even een beetje bukken Best hevige steekjes links en recht. Gr Egeltje
hoi egeltje waneer was je eisprong? kan mischien je eisprong zijn of innesteling? ik weet het niet. doordat je graag zwanger wilt worden voel je ineens allerlei dingen dat heb ik wel. waneer moet je ongesteld worden? of natuurlijk juist niet?
Ja ik ben al 2 jaar gestopt met de pil, dus ontpillen zal het niet meer zijn. En mijn eisprong was ongeveer afgelopen vrijdag. En er zijn ook nog geen klachten van de Gr Egeltje
Dacht dat ik de enige was dat hier last van heeft maar ik heb het ook vrij vaak! Meestal na mijn ei, tenminste toch deze maand
Fijn dat ik niet de enigste ben. Ik heb natuurlijk flink geklust En de voel ik ook nog steeds niet Gr Egeltje