hallo Ons zoontje is 6,5maand oud. Het is een temperamentvol mannetje, die weet wat hij wil. Mama is de hele dag met ons zoontje thuis en zijn vader draait wisseldiensten. Als zijn vader thuis is probeert hij zoveel mogelijk met ons zoontje te doen. Zijn vader is ong. 1 maand geleden, 4 dagen in het buitenland geweest voor zijn werk. Ons zoontje is toen 's nachts vaak wakker geweest tot 3 uur. Hij heeft toen veel gehuild, met troosten en soms eruit halen (als hij echt niet moe leek te zijn) is dit voor een groot deel over gegaan. Nu will hij alleen niet meer door papa naar bed gebracht worden. Hij blijft huilen, en dat word steeds harder/intenser. We hebben al verschillende manieren geprobeerd, bv mama staat erbij maar papa brengt hem naar bed, laten huilen, kledingstuk van mama in bed, troosten (tegen je aan houden, maar wel in bed laten liggen), precies hetzelfde ritueel als mama volgen, mama brengt hem naar bed en papa staat erbij en zo zijn er nog wel een aantal dingen die we hebben geprobeerd. Alleen hij wil niets van dit alles weten, alleen als mama hem naar bed brengt is het goed. Dan huilt hij soms nog 2 keer binnen een half uur en dan slaapt hij klokje rond. Ook bij mama is hij vaak (alleen) stil als ik boven hem hang, en kusjes geef. Vaak werkt het ook als ik liedjes zing door de babyfoon. Groetjes Bianca, Matko en Andro
Door blijven zetten en papa niet precies hetzelfde willen doen maar iets totaal anders. Dat was hier de oplossing in ieder geval. Me vriend probeerde het in het begin ook hetzelfde te doen als ik maar dat werkte totaal niet. Op een geven moment ben ik beneden gebleven en heeft me vriend het na zijn idee gedaan en toen ging het goed en nooit geen last van gehad. Als het weekeinde is en me vriend is thuis hoef ik het niet te doen want het is nu naar papa gaan en bed zeggen mama is dan echt niet goed genoeg meer