Haj meiden ik heb een vraag heb een zoontje van 6 maanden oud en wordt veel te zwaar voor in badje. deden hem al tijd in de douch met mij samen ga ik zitten op de bak en hij tussen me benen ging prima maar nu word iej echt te groot en badje ik woon veel te klein kan het allemaal niet zo meer kwijt heeft iemand nog tips of hoe doen julliej het?
misschien kan je een 2 rings zwembadje halen (oplaasbaar)...kost iets van 3 euro ... en dan zet je die in de douchebak grtz Ramona
Wij hebben een badje bij de ikea gehaald. Ons oude badje kon alleen op de standaard staan, en was niet veilig meer. Het badje van de Ikea is iets breder, en kan op de grond, dus daar kon hij wel in. En anders lekker bij mama/papa op de arm onder de douche. Dat deden, en doen we best vaak.
wij hebben op marktplaats een stoeltje gekocht waar onze dochter in kon zitten die kun je ook bij prenatal halen maar wel duurder.
Wij hebben ook het badje van ikea en die staat in de douchebak. Ons zoontje is nu ruim anderhalf en bijna 16 kilo en dat gaat nog hoor.
Ik ging vanaf het moment dat ze wat te zwaar werd, vaak gewoon op de grond zitten en dan m'n dochter op schoot, op m'n opgetrokken knieen. Douchekop in de hand. Toen ze eenmaal een beetje kon zitten, bleef ik op de grond zitten, maar zette ik Fae in een afwas teiltje voor me kon ze lekker 'in bad' spelen Vind ze nog steeds erg leuk. Hoewel ze nu wat begint te klimmen . Wat misschien ook een optie is, is met kinderstoel en al onder de douche. Dat hoorde ik hier op het forum. Met die van de Ikea kan dat best
Is zo'n badje van Ikea groter? Ook hoger? Onze dochter heeft namelijk eczeem en gaat 2x per week in bad met zemelen om dit te verzachten. Onder de douche werkt dit natuurlijk niet zo . Dan zou dit een mooie tussen oplossing zijn!
Ik denk dat je bedoeld dat hij te zwaar is om constant met één arm vast te houden in het badje? Had ik met Alyna rond die leeftijd ook, heb toen zo'n badstoeltje gekocht en daar zit ze vanaf toen en nu nog heel graag in.
Ik denk dat het ongeveer even hoog is als die van de hema, of net een cm lager. Mijn zoontje zit er nu rechtop in, en dan komt het water hoogstens halverwege de romp. Niet echt wat je zoekt denk ik? Je zou nog zo'n grote zwarte cement-emmer kunnen gebruiken? Die zijn vaak wel wat hoger. Een soort mega-tummy-tub
Ik heb toen voor Jelle zo'n badzitje gebruikt. Ik had de mijne van mijn zus geleend maar voor de komende baby heb ik er 1 bij Prenatal gekocht. Op die manier kan de baby wat langer in het kleine badje, dat vond ik handiger dan samen onder de douche omdat je dan zelf ook elke keer mee moet.
http://www.buitenspeelgoedonline.nl/images/0775063.jpg dit is een 2 rings badje........is nog niet eens een meter breed (heb hem zelf ook)dus hij past net in de douchebak grtz Ramona
Gewoon een badzitje kopen. Madammetje Tess ligt graag lange tijd in bad ( 3 kwartier tot een uur) en dat is prima vol te houden met een badzitje Voor haar verjaardag krijgt ze trouwens een bibabad van opa en oma
wij hebben ook een badzitje! IDEAAL!! vind het echt heelijk, leg hem erin en ga er gewoon naast zitten (hij gaat bij ons in de douchebak,, die is zo'n 20 cm diep ) en laat hem lekker spetteren! zo gaat hij ook vaak samen met zijn zus en ik heb mijn handen vrij om lekker zijn haartjes te wassen en hoef hem niet heel de tijd op mijn arm te dragen..