Achterover gevallen op commode.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by pixiehollow, Aug 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

Jun 12, 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Zojuist is mijn zoontje, tijdens het aankleden, achterover gevallen op zijn commode! Er ligt natuurlijk wel een verzorgingskussen, maar het was toch een luide bonk!Huilen natuurlijk, hij zowel als ik.
    Er is gelukkig niets te zien, zelfs geen bult ofzo. Heb ook gelijk naar mijn moeder gebelt om te vragen of ik naar de dokter zou moeten, zij vond dat niet nodig. Wat denken jullie?

Volgens mij is hij het al vergeten, zat net vrolijk te lachen en nu slaapt hij.

Ik weet niet hoe het is kunnen gebeuren, voel me nu echt wel een slechte moeder! Mijn arm, klein ventje.

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik denk niet dat je de dokter hoeft te bellen, het kussen vangt gelukkig wat op en meestal is het geluid erger dan wat er echt aan de hand is.

Kan mij wel voorstellen dat je geschrokken bent.

3. Even goed in de gaten houden, als je kleine lusteloos, suf word en gaat spugen en veel huilen dan toch nog even de ha bellen, maar blijft hij gewoon allert en blij hoef je je geen zorgen te maken.

Schrikken he, maar gelukkig valt het mee.

4. Maia

Maia Niet meer actief

het feit dat hij ging huilen is meestal een goed teken. En hij viel niet ver dus zal hoogstens een bult krijgen denk ik. Maar het is wle sneu he, ik moet meestal harder janken dan Fleur als er weer eens iets gebeurt.

5. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

Jun 12, 2009
    909
    15
    18
    Lummen/Belgie
    Ben denk ik inderdaad harder verschoten dan Sebastiaan. Tranen komen nog in mijn ogen als ik er aan denk. Voel me er zo schuldig om.

6. nense

nense Fanatiek lid

Apr 14, 2008
    1,358
    0
    36
    Female
    Gelderland
    Dat hij huilde en daarna weer vrolijk heeft gespeeld. Is een goed teken en jij hebt er nu waarschijnlijk meer last van dan hij. Hij is het vast al vergeten.
    Ik voelde me ook schuldig toen mij dat de 1e keer gebeurde. Helaas zal hij nog wel vaker vallen. Ze leren helaas letterlijk met vallen en opstaan.

7. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    2,053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Believe me, hij zal nog veel vaker vallen ;) Voel je niet schuldig of verdrietig: het hoort er allemaal bij.

8. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    je bent heus niet gelijk een slechte moeder.
    met vallen worden ze groot is mij verteld. je voelt je idd best kl*te als dat gebeurd. onze engel is van ons bed gevallen toen die 5 maanden oud was. nu zeg je tegen jezelf hoe had dat kunnen gebeuren. maar dat weet je voor de volgende keer.
    je verwacht ook niet dat je kindje al met vijf maanden gaat draaien en gaat schuiven na het rand van het bed toch?

meid ik denk dat er niks aan de hand is. rustig aan hij zal het allang vergeten zijn. alleen jij voelt je rot

9. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

Jun 12, 2009
    909
    15
    18
    Lummen/Belgie
    Bedankt voor de reacties. Mijn mannetje is het inderdaad al vergeten, heb niets aan hem gemerkt.
    Ik weet dat hij nog vaker zal vallen of zich pijn zal doen, maar is toch anders wanneer ik het eigenlijk had kunnen voorkomen, maar niemand is perfect en zo'n dingen kunnen gebeuren. Nu zal ik de volgende keren wel extra goed opletten.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat ze al zeggen, hij huilde goed en is nu weer vrolijk.
    Het klinkt vaak ook harder dan het is (al blijft het afschuwelijk).

Mijn oudste (ruim 2.5 jaar oud) viel flauw na een val (2 wk geleden)....ik dacht even dat ik gek werd!

Share This Page