Hey, met onze tweede uk op komst was ik mij aan het afvragen aan welke kant ik de mc en de grotere autostoel ik het beste kan plaatsen. Wat is het handigste ect,..
Wij hebben de autostoel achter de bestuurder, puur omdat de centrale deurvergrendeling aan de andere achterkant niet doet...! Dus daar komt straks denk ik de MC, of als ik alleen ben voorin.
het veiligst schijnt achter de bestuurdersstoel, daar zit de oudste en de jongste zit achter de passagiersstoel.
Wij hadden in het begin bij onze 1e haar in de maxi-cosi achter de bestuurdersstoel. Dit omdat we eigenlijk vrijwel alleen maar met z'n 3'n in de auto zitten en ik als bijrijder dan evt. nog een speentje in kon doen tijdens het rijden Ze is daar eigenlijk gewoon blijven zitten, en de 2e zit dus nu in de maxi-cosi achter mij.
Hou rekening met aan welke kant eventueel de stoep is, waar je het meeste parkeert. Hier is de stoep rechts en zit de autostoel van buurmeisjes dus rechts; je bent tenslotte even bezig een groter kindje in de stoel te zetten. De maxi cosi staat links, die is met de familyfix in 1 klik vast.