Ervaring nep tripp trapp?

Discussion in 'Verzorging' started by Linda, Dec 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ben me een beetje aan het orienteren. Het liefst zou ik twee Tripp Trapps kopen maar vind dat toch wel heel duur. 2e hands blijkt het toch lastig twee (tweeling) dezelfde mooie te vinden. Nu kijk ik ook ven naar de nepperds, maakt mij op zich niet uit als ze maar wel fijn in gebruik zijn. Sommige vind ik wel wat lelijker moet ik zeggen. Iemand ervaring? Ik zag de Yaris Kinderstoel Yaris naturel die leek me wel mooi.

Ik wil niet met eetblad maar nog wel met beugel oid.

Alvast bedankt!

2. adi

adi Niet meer actief

Ik heb bijna dezelfde stoelen (net een ander model), en ik vind ze super!! Ze zijn zelfs een stuk stabieler dan de tripp-trapp en hebben bredere zitvlak.

Daarnaast zijn het geen 'neppe tripp-trapp', maar gewoon een meegroei stoel. Tripp-trapp is niks anders dan een merk meegroeistoelen, ze waren niet eens de eerste met dit concept.

Als je 'deluxe' uitvoering neemt krijg je de babyinzet en het blad gratis erbij

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

De stoel is fijn maar hier laat de verf los, heb dus wat blanke vlekken ertussen (stoel is koloniaal). Ga hem na mn verlof een andere kleur verven dan kan die weer vooruit

4. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    Wij hebben ook zo'n Soort kinderstoel. Hij bevalt ons prima en hij is makkelijk te verplaatsen niet loei zwaar.

Wij hebben deze.

5. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Goed om te lezen! Wil hier straks ook een andere. Hadden een X-adventure maar vond dat een onding. Hebben nu een Ikea stoel maar moet dan zo opletten als ik even wat moet pakken ofzo.
    Kan dochter straks een nieuwe hebben en kan baby met 6 maanden eerst in de Ikea stoel.

6. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    van welk merk heb jij ze dan?

7. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    heb je die alleen met blad of ook zonder? ik wil namelijk dat ze aan tafel zitten nu ze wat groter zijn.

8. adi

adi Niet meer actief

Deze hebben wij ook!

Je kunt het blad, baby inzet (kussentje), de beugel enz allemaal eraf halen. De zitting plaats je precies op de nodige hoogte en naar mate de kinderen groeien gaat de zitting omlaag.
    Je kunt ze gebruiken vanaf 6mnd tot .....? (Ik zit er soms op als we veel visite hebben, zonder beugel welteverstaan :))

9. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    Je kunt hem ook zonder blad gebruiken, en bestellen. Wij gebruiken hem nu ook zonder blad.

10. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    thnx allemaal!

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb de yaris ook maar vind de kwaliteit zwaar slecht. Tijdens het eten had mn dochter wat water gemorst op de voetenplank. Na het eten heb ik dit afgedroogd en toch zat er nog een vlek. Ook het tafelblad werd snel vaal van het poetsen. Ze beweren dat het echt houd is, maar het is echt van dat plastic hout.

12. adi

adi Niet meer actief

Welke kleur heb je?

Wij hebben de lichte, en nog steeds nergens last van. En de stoelen hebben heel wat te verduren gehad in de afgelopen 2 jaar. Onder andere dagelijkse schrubbeurt met dettol spray en schuursponsje.

13. Queen

Queen Fanatiek lid

Aug 11, 2010
    1,067
    274
    83
    Wij hebben ook de Laura en ik vind hem ideaal.
    Makkelijk te onderhouden en zoon zit perfect aan tafel.

14. Puck1

Puck1 Bekend lid

Feb 3, 2009
    979
    9
    18
    Hier bevalt ie ook prima, zowel met als zonder tafelblad.

Share This Page