Wat heb ik nou dan gedaan ?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Elfje Arwin, Jun 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

Jan 9, 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Oh wat ik nou toch allemaal weer heb gedaan :

Heb ik de Astro TV gebeld ( ik was live op de uitzending) :oops:
    Ik geloof normaal niet zo in dit soort dingen, maar ze voelde een aanwezige ziel !
    (we zullen afwachten)
    Nou zit ik helemaal te shaken, zou het echt waar zijn en normaal gezien zou ik nooit bellen...
    oi oi oi de hormonen gieren me weer door het lijf
    Moest het ff aan iemand kwijt

een knuffel voor iedereen !

2. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou ja zeg ik heb zo vaak op het punt gestaan om te bellen maar ik durf nooit mijn man zij ook al je moet eens bellen ...

heb je haar ook verteld dat je bezig was met zwanger worden en zo ?

haha wel spannend hoor meid laat het even weten als je positief hebt getest !

L.sybje

3. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

Jan 9, 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Hey Sybje,

Heb niet verteld dat ik bezig was.
    Maar ik gaf aan dat ik twijfelde en dat het zou kunnen, ze gaf me ook nog aan dat ik moest oppassen voor iemand die het achter de ellebogen heeft ( weet ff niet de betekenis maar ja ).
    Maar ze voelde een ziel, ik word er wel helemaal rustig van omdat ze zei dat ik zowieso zwanger zou raken en dat ik me geen zorgen hoefde te maken....
    Als ik jou was zou ik gewoon een keertje bellen, ik vond het ook doodeng, maar ik word nu helemaal warm van binnen wetende dat ik wanneer dan ook, ik toch zo gezegend ben om een kindje te krijgen....

Veel liefs en succes

4. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oooh leuk joh ... spannend zeg !

denk je dat je deze ronde zwanger bent ?

L.sybje

5. Maanlicht

Maanlicht Lid

Nov 3, 2006
    82
    0
    0
    Wat leuk zeg! :D

6. Kejay

Kejay Niet meer actief

nou maar hopen dat het waar is :p De tante van mijn vriend doet ook allemaal van dat soort dingen. Ben nog een beetje bang om een afspraak met haar te maken, wie weet durf ik de stap ook eens te nemen

7. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    Een keer in de 2 mnd doe ik ook zulke "domme" dingen... Soms vind ik het "dom" omdat ik er eigenlijk vanuit ga dat dat soort " gaves" moeilijk op afstand werken. Hoe kunnen ze door een telefoonlijn jouw energie voelen. Maar das mijn mening. Maar deze maand heb ik toch ook weer de neiging om te bellen, puur omdat ik weet dat het mij rust geeft als ze idd zeggen dat eht ooit wel goed komt. Ik hang er niet te veel aan omdat je niet zeker weet, maar voor de time beeing is het een goede rust gever....

8. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

Jan 9, 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    ik laat het jullie wten als ze gelijk heeft !
    natuurlijk ook als ze geen gelijk heeft.....

9. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    weet je waar ik nou zo bang voor ben ?

stel ik bel en ik vrag of ik kan kinderen kan krijgen en ze zegt NEE......

tje dan weet ik niet meer waar ik het moet zoeken ....

:cry:

L.sybje

10. Kejay

Kejay Niet meer actief

daar ben ik nou ook bang voor

11. Floddertje

Floddertje Actief lid

May 10, 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn vriend heeft ook iemand in de familie die zich met dat soort dingen bezig houdt. Daar zou ik aan de ene kant heel graag wel eens mee willen praten.

Maar aan de andere kant ben ik veel te bang voor slecht nieuws. Of dat wat die persoon zegt niet uitkomt. Dat heb ik ook een beetje met pendelen. Stel ik krijg een pendel voor juli 2007 en ik word dan toch ongesteld, dan ben ik bang dat de teleurstelling enorm groot zal zijn.

Bovendien weet nog helemaal niemand dat we 'bezig zijn'. Eigenlijk willen we dat graag geheim houden, maar dat lukt natuurlijk niet als je bij een familielid op consult gaat.

12. Niet meer actief

ik heb ook vaak op het punt gestaan om te bellen , maar dan durf ik toch ook niet stel dat het slecht nieuws is!ik geloof er wel in . nou elfje arwin ik hoop dat je snel positief mag testen en kennis mag gaan maken met je zieltje.
    xxx miss butterfly

13. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    Eerlijk denk ik neit zo snel dat ze zullen zeggen dat je het niet lukt, ze zullen het enorm mooi verpakken zodat je de boodschap niet zou vatten...

Daarnaast zowel in het geval van helemaal geen kinderen kunnen krijgen als in het geval je bent nu zwanger of de pendel of iets dergelijks. Met een gezonde dossies achterdocht deze dingen aanhoren. Niets is ooit bewezen. Ik GELOOF er ook in, maar weet ook dat alles in beweging is dus dat wat ze "zien" ( of voelen horen ruiken what ever) dat het een moment opname is. Als jij bevoorbeeld wel te horen zou krijgen nee, je kunt geen kind krijgen dan zou je eerst rouwen en enorm teleurgesteld zijn, dan ga je nog wat stappen door en dan kom je op acceptatie. En hoe vaak gebeurd het niet ( ook hier op het forum) dat juist dan iemand spontaan zwanger raakt. Of je gaat gezonder leven als je vertelt wordt dat je een zwak hart hebt waardoor de voorspelling toch neit uit komt.

Het is eenvoorspelling, maar net als jij is alles in beweging dus ook jouw toekomst of lot.

Als je er op die manier in zou kunnen staan is het alleen een gemoedsrust voorspelling...

14. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Misschien moet je gewoon een beetje vertrouwen hebben, er minder intensief mee bezig zijn en je gewoon niet inlaten met dit soort dingen. Het zijn mensen die dat soort dingen tegen je zeggen. Ik zou daar nooit mijn vertrouwen op stellen.
    Ik denk trouwens dat als ze zegt: je wordt wel zwanger, en je bent het na een jaar nog niet, je er toch wel weer aan gaat twijfelen of ze wel of niet gelijk had. Ga je dan weer bellen? En stel ze zegt dat je geen kinderen kunt krijgen, wat dan?

Tsjah, sommige mensen weten werkelijk waar dingen die ze niet zouden kunnen weten, maar ik geloof er toch niet in en ik blijf er verre van, want ik geloof niet dat 't goed voor je is. Kan me voorstellen dat iemand er heel bang van wordt. Dat hoor je ook wel eens namelijk. Kan je jezelf beter tegen beschermen en gewoon via de dokter zekerheid halen over of je wel of niet vruchtbaar bent, denk ik dan...

15. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    Tja, maar doktoren zeggen steeds vaker ach joh maak je neit zo druk ga maar gewoon even 2 jaar proberen.... DAar haal je je gemoedsrust dus ook niet echt vandaan

16. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Het is makkelijk voor een waarzegster om te zeggen dat ze "een ziel voelt" en dat je "binnenkort zwanger zult worden" of wat dan ook. Vooral als ze weet dat je probeert om zwanger te worden.
    Dit zijn praatjes waar ze geld aan verdienen doordat onzekere mensen ze opbellen.
    Persoonlijk zou ik zoiets nooit geloven of vertrouwen.
    Nu je dit gehoord hebt, zal dit je onwaarschijnlijk beïnvloeden waardoor je je misschien meer zult gaan richten op het zwanger worden en dus meer zult proberen om zwanger te geraken. En dan zal je geloven dat zij de waarheid vertelde en dat ze de toekomst kan voorspellen.
    Het zwanger worden komt niet doordat een zogezegde waarzegster dit voorspelt maar omdat het zaad een eicel bevrucht :rolleyes:

17. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    @Nieuwbegin, daar geef ik je gelijk in. Maar ik sta wel achter mijn verhaal, maar ik zeg niet dat 't gemakkelijk is.

@Mano 82, mee eens! O.a. daarom geloof ik die lui ook niet.

18. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    En hoeveel euro per seconde moest je betalen? :)

19. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    En hoeveel ziektekosten betaal je en hoeveel medische zorg krijge je?

20. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
    Ik begin er steeds minder in te geloven. In november vorig jaar ben ik bij een vrouwtje geweest, die niet voelde dat ik graag zwanger wilde worden. Ik moest er zelf naar vragen bij haar en zij vertelde me dat ik binnen 4 jaar ! zwanger zou worden. Hier schrok ik echt van. Gelukkig ben ik in februari zwanger geworden. 3 weken geleden ben ik naar een paranormale beurs geweest en heb bij 2 verschillende mannen gezeten, eentje is een hele bekende in Nederland. Ik vroeg ze wat ik zou krijgen, een jongetje of een meisje. Beiden zeiden ze dat ik een jongetje bij me droeg. 2 weken geleden had ik de 20 weken echo, en de echoscopiste dacht een preuts meisje. (Hield de beentje strak bij elkaar, sjit...) maar 3 juli heb ik een 4D echo en dan weten we het zeker. Ojee als ik een meisje krijg (super!) dan hebben ze niet gelijk gehad en ga ik er echt niet meer naartoe. Maare.... ben toch wel benieuwd of jij positief gaat testen Elfje!

Kari

Share This Page