ik zit er helemaal onder, op mn buik, billen, benen... helemaal rode uitslag! t voelt als schaafwond aan.. kom net onder de douche vandaag en t brand! ik zou niet weten wat t is of waar t vandaan komt.. iemand misschien ervaring mee? alvast bedankt
Ik heb echt geen enkel idee, want er zijn zo veel verschillende vormen van uitslag... Als je het niet vertrouwt gewoon even de huisarts inschakelen, daar zijn ze tenslotte voor !
nee ik gebruik niks anders dan normaal. ik heb me net maar eens goed ingesmeerd met een goede lotion misschien dat t helpt! maar ik zal t inderdaad even aankijken en als t morgen nog niet veel beter is bel in de HA wel!
Het zou eczeem kunnen zijn. Ik had dat ook ineens van de ene op andere dag en ik kan er niets tegen doen..
Welke zon? Het kan best een allergie zijn, ik zou voor je gemoedsrust gewoon even naar de huisarts gaan.
hahaha tjah t zijn wel vlekken en het voelt heel schraal aan. tis gister wel wat weggetrokken nadat ik die lotion op had gesmeerd maar t zit er nog wel.. erg vervelend maar ik zal dit weekend even afwachten