Uitslag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dobbie, 27 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbie

Dobbie Lid

22 jan 2014
    94
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Weer een uitslag/bultjes vraag hier. Heb op het hele i-net nog niets gevonden wat overeenkomt.

Zoon van 1 heeft een aantal flinke pukkels (lijkt met blaasje) op zijn rechterknie en onder zijn oksel. Verder zijn armen en beentjes bezaaid met kleine pukkeltjes. Op zijn voetzolen ook wat kleine blaasjes, evenals op zijn tong. Romp en gezicht zijn 'schoon'.

Hij heeft geen koorts, lijkt geen jeuk te hebben en eet en drinkt normaal. Lijkt dus nergens last van te hebben.

Ik twijfel nu of ik morgen HA bel. Aan de ene kant vind ik dat niet nodig, hij heeft er geen last van. Anderzijds ben ik wel benieuwd, en vraag ik me m.n. af of ik hem dinsdag wel naar t KDV kan brengen.

Iemand die de symptomen herkent?

2. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Mijn zoontje heeft ook allemaal bultjes! Het begon gisterochtend op zijn schouders en nu zit het ook op zijn rug en een beetje in zijn gezichtje.
    Ik heb besloten morgen wel even naar de HA te bellen, kijken naar wat het precies is kan denk ik geen kwaad.
    Denk zelf dat het zonneallergie is.

3. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Kan de hand voet mond ziekte zijn

4. Dobbie

Dobbie Lid

22 jan 2014
    94
    1
    0
    NULL
    NULL
    Daar heb ik aan gedacht Nanni, maar zou hij dan geen last moeten hebben,?

Warmteuitslag geloof ik niet. Afgelopen week was t veel warmer en de week daarvoor zaten we in Griekenland en had ie nergens last van.

Deel Deze Pagina